הכחשת עיסקה באתר אינטרנט
היי , יש לי אתר אינטרנט העוסק במכירת כרטיסים להופעות. ישנו לקוח שביצע עיסקאות לכרטיסים להופעה ספציפית על סך 3,000 שקלים . לאחר ההופעה ביצע הלקוח הכחשת עיסקה ולאחר שהצגתי מסמכים לחברת PAYPAL הם בחרו לזכות אותו אני כרגע מנסח מכתב לבית דין לתביעות קטנות מיכוון שהלקוח "לא יודע על מה אני מדבר" בשיחת הטלפון שהייתה לנו האם התהליך הוא נכון? אוסיף ואומר כי יש אצלי את תעודות הזהות של הלקוחות + כתובות + שמות מלאים + טלפונים + כתובות מייל תודה!
מה הייתה סיבת ההתכחשות לעסקה?
הודעה שקיבלתי על הכחשת העיסקה: "We were notified that one of your buyers filed a chargeback and asked the credit card issuer to reverse a payment made to you on 06/07/2013. The buyer claims that this purchase was made without authorization to use the credit card." זאת אומרת שהקונה טוען כי רכישה זו נעשתה ללא אישור לשימוש
בעל הכרטיס מוגן משום שמדובר בעסקה ללא חתימה על שובר עסקה. התחל בפניה בכתב לבעל הכרטיס (הייתי ממליץ מכתב מעו"ד) ואם לא יעזור - תביעה.
האנשים שהוא רשם שיאספו את הכרטיס הציגו ת.ז בכניסה להופעה.