מכשיר סלולרי באחריות עדיין לא תוקן אחרי 10 ימי עסקים
לפני 15 יום מסרתי מכשיר סלולרי מסוג LG G3 לנקודת השירות של היבואן (רונלייט) בחיפה. עד היום עברו כבר 10 ימי עסקים המכשיר לא תוקן. ועדיין אין תשובה לגבי מתי יתקנו ו/או ישלחו אותו חזרה. האם אני יכול לתבוע את היבואן וקבל פיצוי כספי? מיותר לציין שהטלפון משמש אותי לצרכי עבודה עם הרבה תוכנות שירות איתן אני עובד.
לפונה שלום, לא ברור האם עד היום המכשיר הוחזר לך או לא. בכל מקרה עיכוב של 10 ימי עסקים, כשלעצמו, לא נראה לי עילה מוצדקת דיה להגשת תביעה.