לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
לאה

קניית מקרר בפזיזות

בעלי ואני רכשנו מקרר לפני כשבוע וקיבלנו אותו ביום חמישי האחרון(18/03/10). הקנייה נעשתה בפזיזות. המוכר שיכנע את בעלי שהמקרר מכיל נפח אחסון גדול יותר ממה שיש לנו כיום. דבר שהתברר כטעות. ניסיתי לשכנע את בעלי לוותר על הקנייה ועוד בחנות אמרתי למוכר שהמקרר שלי גדול יותר. הוא ביטל את דבריי ואמר בטענה שאין שום סיכוי לכך שהמקרר שלי גדול יותר ואפילו להיפך, המקרר החדש בעל נפח אחסון גדול יותר. בסופו של דבר, בעלי ביצע את העסקה. למחרת בבוקר נסענו לחנות ע"מ לבטל ודרשו מאיתנו 10% ביטול משווי המקרר. לידיעה, שווי המקרר 12,000 ש"ח. האם זה אפשרי לדרוש מאיתנו דמי ביטול לאחר פחות מ-24 שעות??? לבסוף השארנו את ההזמנה מחשש להפסיד את סכום הכסף הנ"ל. כשקיבלנו את המקרר אכן התברר שצדקתי והמקרר החדש מכיל נפח אחסון קטן יותר. האם יש איזושהי דרך לבטל את העסקה כעת?? אודה על תשובה זריזה. בתודה מראש, לאה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות