לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
צברי גלית וארז

שירות במסגרת אחריות למכשיר חשמלי

ב- 18.11.2009 התקינו לי כיריים חשמליות לאחר שלושה ימים הודענו לחברה שהתקלקלה מנורת הלוגן של אחד מתוך ארבעת הכיריים הם שלחו טכנאי לפרק ולפני שבועיים הגיעו להחליף ולתקן . כשפתחו את האריזה של מנורת ההלוגן , היא הייתה שבורה ולכן עוד פעם נאלצנו לחכות . לאחר עוד שבועיים הם התקשרו ( טלפונים מצידנו עם הקלטה של השיחות ) ואמרו שהם רוצים להחליף את החלק . אמרנן להם שבכל מקרה אנחנו מתכוונים לתבוע פיצוי ואנחנו דורשים מסמך על כך שהם מחליפים את החלק . הם לא היו מוכנים לתת מסמך כזה . אמרנו להם שלא יבואו . לאחר יותר מארבעה חודשים מישהו יכול להתייחס למקרה הזה . תודה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות