ביטוח בריאות
שלום, אני משלמת לאמא שלי ביטוח בריאות. אמא שלי אישה מבוגרת , יוצאת ברהמ שלא שולטת לגמרי בשפה הרוסית. לפני כמה חודשים היא אושפזה בגין אירוע לב . כאשר באתי למלא החזר ביטוח בגין האישפוז, נאמר לי כי חלק מהכיסוי ירד ב2006 בגלל שזה היה בתוספת תשלום ושיש שיחה מוקלטת איתה. יש לציין שכל השנים לא ממש עקבתי אחרי סכום התשלום המדויק. ביקשתי לשמוע את השיחה המוקלטת ונוכחתי לדעת שנציג שדיבר עברית עם אמא שלי לא ממש בחל באמצעים על מנת שהיא תסכים למה שהוא אומר. היא לא מבינה 90% ממה שהוא אומר לה ובזה זה נגמר. מה אפשר לעשות במצב הנ"ל ? האם יש הילה לתביעה גם אם כל השנים שילמתי סכום נמוך יותר אבל הייתי תחת רושם שזה נותן כיסוי של מה שהובטח לי בעת רכישת הפוליסה ?
מאיה שלום אני חייב לשמוע את ההקלטה. בעקרון, אם אמא שלך לא הבינה מה אמרו לה, ייתכן שניתן לעשות משהו. אבל זה לא יהיה קל. אם יש לך את השיחה המוקלטת, העבירי לי ואגיד לך מה דעתי.