פרסום משרות דרך האתר הדרושים אולג'ובס.תודה רבה על התגובה
אנו חברה אשר עובדת בעיקר על פרויקטים, חיפשנו מקור נוסף לפרסום המשרות. לאחר שיחה עם מנהלת תיקי לקוחות עסקיים מחברת אולג'ובס בשם נועה, שבה נאמר לה בפירוש את צרכי החברה, היא טענה שזה האתר הנכון להוסיף בו משרות מאחר והוא האתר המוביל בארץ וכד'. הביאה לי הצעה ל 10 משרות דינאמיות לשנה כולל שאלות סינון+ הקפצות משרה במחיר של כ- 6,200 ₪ + מע"מ. והעסקה נחתמה בתאריך ה 17 ליוני 2012, הכל היה טוב עד ה 20 ליוני 2012 שבו ניסו להחליף משרה ולא הצליחו עקב משרה דומה למרות שמדובר על חברה אחרת ובנוסף באותה הזדמנות התחילו להקפיץ את המשרות של הפרויקטים (חשבתי לתומי שזה גם מדוור את המשרה בשנית כי הם התעקשו שזה יקר ואפילו הוסיפו לי 10 הקפצות "במתנה" מאחר וחלק מהאזורים של הפרויקטים כבר לא היו רלוונטיים ונוספו אזורים חדשים) בתאריך ה 24 ליוני 2012 יזמתי שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות נועה ואמרתי לה בפירוש שהיא ידעה שאנו עובדים על פרויקטים ושדרך עבודת האתר אינה אפקטיבית עבורנו ושברצוני לבטל את העסקה. וכאן התחילה ההרגשה של יום העצמאות "הרגשת נפנוף" ושאנו אשמים מאחר ולא ידענו שהם מדוורים משרה רק לאחר 30 יום (חד משמעית לא נאמר 30 יום לדיוור) ושוב פעם חזרתי על זה "אני מתנצל נועה שזה נפל עלייך, אך יש לך אשם תורם נכבד בסיפור כאן, מכרת לי מוצר שאין ביכולתך לספק למרות שידעת טוב מאד שאני מעוניין בכם בשביל פרויקטים ואני לא מאשים אותך בכל גם לי יש אשמה קטנה (שלא שאלתי בפירוש על הדיוור)זו הסיבה שאני מוכן לספוג קנס יציאה". לאחר החלפת מיילים נאמר לי בפירוש שיחזור אלי גיא שהוא המנהל שלה, רק למחרת, מאחר והם עושים ישיבה במיוחד עבור המקרה שלנו, ואכן גיא התקשר בתאריך ה 25 ליוני בשעות הצהריים ואמר לי שהם מוכנים לבטל את העסקה תמורת 2,500 ₪ על שימוש של 5 ימי עסקים בלבד , למרות שהוא יודע שזו הייתה טעות שלהם (העיקר למכור גם עם זה לא מתאים).ואז הוא אמר לי שזה יהיה המחיר של חודש שימוש וחזרתי וטענתי שזה לא אפקטיבי ואין לנו מה לפרסם באתר שלהם. אמרתי לו שאני לא מבין איך הוא לא לוקח אחריות על שיווק מוצר שמראש ידעו מהי מטרתו והטענה שלו ושל נועה הייתה שלא ניתן לדוור את המשרות באף אתר אחר ובעיקר גיא הזכיר את האתר פורטל דרושים, למרות שנאמר לו בפירוש שאנו מדוורים בכל האתרים בהם אנו מפרסמים והוא עדיין התעקש שלא ניתן לדוור באתרים האחרים. מתנצל שזה ארוך אך היה לי חשוב להסביר את השתלשלות המקרה. שאלתי היא זו האם אין באפשרותי לבטל עסקה שבה בעצם היא לא אפקטיבית עבורי ושמכרו לי רק בגלל שהם רצו למכור?
הפורום עוסק בדיני עבודה (כל מה שקשור ליחסי עובד מעביד) ולא במשפט מסחרי. אני מציעה לך לפנות לייעוץ משפטי