אגודה לא עידכנו אותנו לפני ביטול אפשרי
היי. עשינו הזמנה ביולי 2023 למלון דרך אגודה. הטיסה שלנו התבטלה ועשינו הזמנה חדשה לטיסה, ושכחנו לבטל את המלון. לא קיבלנו שום הודעה מהרגע שהזמנו את המלון! גם כשלא הופענו למלון לא מאגודה ולא מהמלון. לא "הביקור שלכם קרוב", לא "זמן הביטול שלכם קרוב", לא "ברוכים הבאים" כלום כלום את החיוב ראינו באשראי ולכן הבנו שזה המצב. האם יש לנו מה לעשות? חשוב לציין שגם אחרי ששלחנו להם הודעות לאחר החיוב הייתה התעלמות ארוכה, יותר מ48 שעות כפי שרשום. רק אחרי מספר הודעות המלון ואגודה החליטו לענות.
שלום ליאור, אני מבין שלא ביטלתם את ההזמנה ולא הופעתם. אם זה המצב, אז מבחינת החוק עליכם לשלם את מה שנכתב בהסכם כתשלום במקרה של אי הופעה.
שאלות נפוצות:
יואב שיינגורטן
יואב שיינגורטן