איך מגישים צ'רג'בק והאם אפשר לתבוע חברה מחו"ל?
שלום. יש לי סיפור עם אתר rentalcars.com עכשיו - בקצרה, הזמנתי מהם רכב ברומא, היה להשכיר בתוך השדה ובמקום קרוב שנוסעים אליו עם שאטל, הזמנתי מהחברה שנמצאת בתוך השדה בשביל לחסוך את השאטל, וכמובן שילמתי יותר כי יש "עמלת שדה תעופה". כשהגעתי לשדה שם התברר לי שאין שום חברת השכרה בתוך השדה, ובכל מקרה אאלץ לקחת אוטובוס, זאת למרות שרשום לי על הואוצ'ר שחור על גבי לבן "Desk in Terminal". נסעתי בעצבים לאיפה שצריך, וכשהגעתי התברר לי שהם רוצים לשים לי Hold על סכום של 1750 יורו בכרטיס אשראי, כאשר ההתחייבות מצד rentalcars.com בחוזה הייתה שיכולים לקחת ממני כפקדון עד 700 יורו. אמרתי לבחור לא תודה, הוא אמר שהוא מזכה את העסקה ושאני אקבל את הכסף חזרה מ rentalcars. חזרתי לארץ, שלחתי להם מיד מייל על הקטע, אמרו לי שאין בעיה ושאקבל את הכסף בתוך 28 ימי עסקים. חלף חודש והבוקר קיבלתי הודעה שהם סיימו את ה"חקירה" שלהם אבל מכיוון ש"ביטלתי" את ההשכרה בתוך פחות מ-48 שעות לפני מועד ההשכרה אני מחויב בכל הסכום ולא יזכו אותי. לא רק שרימו אותי שיש בתוך השדה השכרה, לא רק ששילמתי יותר על "עמלת שדה תעופה" (חרטא משהו) לא רק שהבטיחו לי פקדון של עד 700, ורצו לקחת 1750 לא רק שחיכיתי כמו ילד טוב 28 יום אני אתחיל לבדוק אופציות אם יש לי אפשרות לתבוע אותם על עוגמת הנפש וכו', אבל דבר ראשון חשוב לי לקבל את הכסף בחזרה. אני יודע שזה לא קשור לפורום פה - אבל רק מההתעסקות שלי עם איביי ופייפל כמוכר אני מכיר את המושג "צ'רג'בק". עשו נגדי בעבר כמה כאלה בפייפל - השאלה שלי, האם המקרה שלי נכנס לקטגוריה של מוצר שלא סופק ואני יכול להגיש עליו צ'רג'בק? ואם כן, איך אני עושה את זה? תודה!
משה שלום לגבי הצ'רגבק- אין כל מושג ולא אוכל לעזור לך. לגבי יתר הסיפור בהחלט יש לך עילת תביעה ועלייך לטעון גם לנזקים עקיפים. היתי שוקל גם פנייה לרשות להגנת הצרכן. בהצלחה
שאלות נפוצות:
כרמלו מטקה
אליה אוחנה