תביעה על היעדר טיפול בפניה
שלום רב פניתי לחברת תחבורה ציבורית בענין התנהגות נהג. הנהג סגר לי את הדלת ממש מול הפנים בתחנה ולא כי אחרתי אלא כי עמד בצד ופתאום פתח הדלת ומיד נסע. אח"כ "כנקמה" סירב לשים מזגן. היה יום חם מאוד, יותר מ -30 מעלות. אני ועוד אנשים ביקשנו שוב ושוב. יש לי צילומים והקלטות על הכל. החברה ענתה שהתקבלה הפניה ולא ענו על תוצאות הטיפול, כבר שלושה חודשים וחצי עברו ושום תשובה. האם ניתן לתבוע את החברה על התקרית ועל אי הטיפול. האם ניתן גם אם יענו בתשובה סטנדרטית כמו "הנהג הודה בטעותו ונענש" או משהו כזה. תודה רבה
יעקב שלום, אינך חייב להמתין זמו כה רב לתגובה ואתה רשאי לנקוט בהליך משפטי. יש להבחין בין צעדים משמעתיים שהם הליך פנימי של חברת ההסעות לבין תביעה אזרחית על בסיס עגמת נפש ונזק שלכאורה נגרמו לך. בהצלחה
אני מבין. אוסיף גם ששלחתי להם קישורים לסרטוני ההוכחה והם אפילו לא פתחו אותם (אני יודע כי יש לי מעקב על צפיות ב YouTube). האם מהנסיבות המתוארות נשמע לך שיש מקום לתביעה אזרחית? והכי חשוב - מה הסכום שיכול להיות במקרה הזה. אלפים? עשרת אלפים? האם זה הגיוני. אין ספק שנפשי נעגמה, רק השאלה היא כיצד זה נראה מבחינה משפטית.
שאלות נפוצות:
כרמלו מטקה
אליה אוחנה