גבר שהולך לבית בושת
האם בית דין רבני מתייחס בסלחנות כלפי גבר שהולך לבית בושת? (ללא ידיעת והסכמת האישה כמובן) ואיך זה בא לידי ביטוי?
לשואל/ת ברור שבית הדין ממש לא מתלהב מכך שגבר שהולך לבית בושת!! בית הדין רואה בכך פגיעה חמורה בכבודה של האישה. גבר נוטל על עצמו לספק את צרכי האישה כולל עונתה . העובדה שהוא נזקק לשירותי בית בושת מפחיתה מכשרו לספק צרכיה של אשתו . לעומת זאת,, אם יוכיח (והדבר קשה מאוד להוכחה) כי היא נמנעת דרך קבע מלקיים עמו יחסים , אזי תהיה בכך משום טענת הגנה טובה. יש ביטוי בהלכה היהודית "רועה זונות" בגינה מחוייב גבר לשלם פיצוי לאשתו . ברורה לגמרי עמדת ההלכה כלפי גבר הנזקק לשרותי בית בושת.