סגירת חשבון עקב מעבר דירה ועדיין החשבון על שמי
שלום רב, בחודש ינואר 2017 פניתי לחברת החשמל טלפונית לשם בקשת סגירת חשבון עקב מעבר דירה. שילמתי לחברת החשמל הכל והדגשתי בשיחה שזה סגירת חשבון ופתחתי חשבון חדש בכתובת החדשה. לפני כחודשיים פנו אליי מחברת החשמל טלפונית בטענה שעדיין החשבון על שמי ושיש 2 חובות מינואר עד נכון ליום זה בסכום כולל של 3000 שקלים. הסברתי שסגרתי את החשבון מולם ושיקשיבו להקלטת שיחות פנימיות כדי לוודא זאת. אך נעניתי בשלילה. בעל הבית אינו מוכן לטפל בנושא ואף לא הדייר שגר בדירה. ביקשתי מחברת החשמל לנתק את החשמל בדירה אך חברת החשמל ענתה בשלילה. החוב רק גדל ואף השימוש בחשמל ממשיך. מה עליי לעשות? בינתיים החוב ושימוש החשמל של הדייר שנכנס במקומי תופח ולי אין דרך להשתחרר מזה. אשמח לפתרון בהקדם במידה ויש
איציק שלום, ראשית, אמליץ לך לפנות לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל ולדרוש את העברת החוב ע"ש הדייר החדש. ככל ותשובת הנציבות לא תצספק אותך, יש לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד חברת החשמל. בהצלחה, עו"ד פרץ
שאלות נפוצות:
שירלי
פאוז מוסא
אריה בראון