תביעת חנות בחו"ל שמכרה מכשיר פגום
שלום! לפני כמה חודשים רכשתי מכשיר {מקרר קטן} מארה"ב. המכשיר כנראה היה פגום, הודעתי לחברה והיא בהתחלה הציעה לשלוח לי חדש. כשאמרתי שאני מוכנה לכך בתנאי שאני לא אשלם את עלות המשלוח, החברה פשוט התחילה לסנן אותי, לא משנה כמה כתבתי להם, כבר לא הגיבו לכלום. מה אפשר לעשות במצב כזה? {המכשיר עלה 90$ ובטוח יש עליו אחריות}
סיון, שלום רב, במקרה כמו שלך, שבו שווי העניין הוא 90 דולר, הפתרון אינו במערכת המשפט, משום שעלויות הטיפול יהיו גבוהות יותר משווי העניין.
שאלות נפוצות:
מנוי edreams ותשלום מיותר
יואב שיינגורטן
מנוי edreams ותשלום מיותר
יואב שיינגורטן