טענת בוקינג על הזמנת מלון במייל שגוי
במהלך חודש מרץ 2017, הזמנתי מספר מלונות בגרמניה משום שתכננתי לנסוע לשם בקיץ אך מאחר ותוכניותיו השתנו ביטלתי את כל המלונות שהופיעו תחת ההזמנות שלי באתר בוקינג. בחודש אוגוסט חוייבתי על ידי מלון בגרמניה בסכום של 610 יורו על אי הגעה. בוקינג טוענים שההזמנה נעשתה דרך אתר קליקו המציע את שירותי בוקינג עם מייל בסיומת שגויה Con במקום com. בגלל טעות זו לא קיבלנו אישור הזמנה ולא ראינו את ההזמנה באתר.פנינו אין ספור פניות לבוקינג בהן הסברנו שהדבר לא הגיוני שאין סיומת מייל כזו וכאשר מקלידים מייל שגוי אז איפשר להיכנס עם הסיסמה הקיימת. בהמלצתם שוחחנו עם המלון בגרמנית שכמובן סירב להשיב את הכסף. במלון טענו שניסו ליצור עמנו קשר כשלא הגענו וגם דווחו לבוקינג ושגם הם ניסו להשיג אותנו- שקר וכזב. המלון חייב לא 70% מסכום העסקה. האם יש עילה לתביעה?
קרן, שלום רב, לא ברור לי כלל מה קרה שם בדיוק – אבל אם מדובר בטעות או מחדל של בוקינג ניתן לתבוע אותם בארץ, בבית משפט לתביעות קטנות. לגבי המלון – תביעה ע"ס 610 אירו אינה כדאית כי העלויות יהיו גבוהות בהרבה.
שאלות נפוצות:
יואב שיינגורטן
יואב שיינגורטן