הזמנה בבוקינג שלא קויימה
ערב טוב הזמנתי מלון דרך בוקינג בארה”ב לשני לילות כשהגעתי למלון לטענתם אין הזמנה קיימת .באותו בוקר קיבלתי מייל מבוקינג שכרטיס האשראי שלי לא תקין וסידרתי את העניין במיידי למרות שכנראה לא היה צורך בכך... לאחר המתנה כשעה פלוס למענה מבוקינג הטלפון נותק משום מה כשהם ענו למחרת אחרי שיחה שקיימתי איתם ברוב חוצפתם טענו שהייתי צריך לחכות במלון עד שהם יענו לשיחה אבל הם מודים בטעות ומוכנים לפצות בסכום מגוכך של 25€ מה לדעתך עליי לעשות?? תודה מראש רן.
רן, שלום רב, אני מבין מהשאלה שלא נגרם לך נזק כספי ממשי. אם זה המצב – הדרך המשפטית אינה הפתרון, משום שעלויות התביעה אינן פרופורציונליות לתוצאות ההתדיינות האפשריות. אני מציע לך לנהל אתם מו"מ על הפיצוי ולנות להגדילו.