תחבורה חשמלית
מר בנט היקר שלום רב ! אני ושותפי לרעיון ,המצאנו "יחידה" שמסוגלת לייצר אנרגיה חשמלית ,שמםוגלת לחסוך--יותר מ-60%-מהתצרוכת -שצורכת רכבת-חשמלית מהירה....תאר לך מר בנט היקר -רכבת חשמלית שנוסעת מ-ניו-יורק ללוס-אנגלס מרחק של כמה אלפי ק"מ כמה כסף אפשר לחסוך בנסיעה אחת,,,וכמה רכבות נוסעות-ביום,בשבוע, וכו" פנינו, שותפי ואני לחברות הרכבות הגדולות ביותר בעולם והן כמו סימנס ,חברת הרכבות בצרפת,הן ענו לנו שאם אין לנו --פטנט--הן אינם יכולים ליצור איתנו קשר. כמו כן ניתן להרכיב "יחידה" זו על מכונית חשמלית ולהגדיל את טווח המכונית. מר בנט אני לא "משוגע" נוסף....יש לי תואר אקדמאי יליד רמת-גן בן 76 הייתי מנהל אחזקה של קמ"ג ,של אחד ממפעלי -תדיראן, של ויטה ברמת-גן עד שנסגרה בגלל מות הבעלים. אני גר כמעט 30 שנה באר"הב במדינת גורגיה.אם יש לך עניין או לשמוע עוד פרטים אתה יכול לשלוח לי אי-מייל או להתקשר אלי מס. העלפון שלי 678-860-4444 מודה לך ברלב דוד
שלום דוד, תודה על פנייתך, אצור אתך קשר במייל על מנת לשמוע יותר פרטים. לידיעתך, הסיבה שחברות גדולות לא רוצות לדבר איתך ללא בקשת פטנט היא שחברות גדולות עם מחקר ופיתוח ענף בד"כ לא חותמות על הסכם סודיות מכיוון שהן אינן יכולות להתחייב שאין להן צוות באיזשהו מקום שעובד על דבר דומה, ובעיקר משום שהן מסרבות להתחייב להיות מוגבלים בנושאי מחקר שונים. מבחינתן, אם הרעיוון שלך באמת חדש, תגן עליו בפטנט אבל בינתיים הן חופשיות לחקור מה שברצונן. בברכה, גדי
שאלות נפוצות:
חגי המאירי
ניסים טוויזר
ניסים מור
בר וינוגרד