צו הרחקה כנגד נכה מבית מלון
שלום רב, אני מנהל מלון ולצערנו קיבלנו אורח לפני שנה וחודשיים , נכה על כסא גלגלים , שהגיע בחסות הלילה בלווית שוטרים (שככל הנראה הוציאו אותו מהמקום הקודם) ושיכנו אותו במלון לשבועיים , שלאחריהם האריך כל פעם בתקופות נוספות עד עצם יום זה. האדם אינו יוצא מהחדר (למעט פעם בחודש לערך לבי"ח) , מסב נזקים רבים למלון - לחדרו , החדר מזוהם ומבולגן , מלא בקבוקים של שתן , קערות עם המון בדלי סיגריות , מעשן ללא הפסקה כך שרבע מהמלון יש צחנה עזה. הוא גורם לחדרניות להיות "עובדות סיעודיות" כולל להזיז אותו , לרוקן ולנקות בקבוקי שתן ועוד מטלות שהן לא אמורות לעשות אבל עושות לאחר לחץ פסיכולוגי ומנטלי שהוא מפעיל עליהן. לעיתים הן נאלצות להתמודד איתו במערומיו.. מאיים , משפיל וצועק על צוות המלון ופקידות הקבלה , צועק כל היום בחדר ומפריע לאורחים ועוד. יש תצהירים של כל הצוות בדבר מעשיו והתנהגותו. לאחרונה הרחיק לכת ותקף אותי ואיים עליי , הוגשו תלונות במשטרה ,הגיעה ניידת שלא עשתה כלום בנידון בתואנה שהם לא יכולים לקחת אותו , אין להם לאן ועוד (גם אציין שהוא קילל , השפיל וצעק על השוטרים "מחש מחש.." והם פשוט לא הגיבו ולא עשו כלום..( האם צו הרחקה הוא הפתרון כאן? שכן הליכים של פינוי מושכר או סילוק יד עלולים להתפרס לאורך חודשים / שנים ולאור "גוגל" , הבנאדם עושה את זה בשיטתיות במשך שנים וגורר בעלי בית קודמים לסכסוכים משפטיים של שנים. יש לציין שהוא משלם. אמנם עושה בעיות בגבייה אבל עד כה הוא משלם. אנחנו לא מעוניינים בכספו , רק רוצים שהוא יעזוב. מה עושים?
שלום רב, אני לא בטוח שהליך של צו הרחקה יהיה יעיל במקרה דנן, שכן האורח מתגורר במלון. נראה לי יותר נכון לבצע הליך פינוי, למרות שמדובר בהליך ארוך. לעיתים הדרך הארוכה היא הקצרה ביותר
שלום ותודה על המענה המהיר. מהיסטוריה של פס"דים של האדון מדובר על הליכים של שנים. כרגע אנחנו במצב של אלימות תמידית מצידו והגשת תלונות במשטרה. מעבר לכך , עובדים במלון רוצים לעזוב. אין שום קיצור דרך? הדבר מהווה פגיעה חמורה. גם כלפי הצוות וגם למוניטין ולעסק. תודה,
אם כך שווה לנסות בכל זאת הליך של צו הטרדה מאיימת, להגיש עם תצהירים של כמה שיותר עובדים ולנהל דיון ענייני, רצוי יחד עם עו"ד, כך שתמקסם את ההליך בתקווה שבית המשפט לא יפנה להליך פינוי.
שאלות נפוצות:
מיטל ש