דיני עבודה
האם מותר למעביד לומר לנציג בקופ"ח לצמצם את שיחותו עם הלקוח עד 2 דקות שיחה, למרות שנשאל יותר
האם מותר למעביד לומר לנציגת זימון-תורים, לצמצם שיחתו עם הלקוח/ה, למרות שהלקוח/ה ממשיכים לשאול שאלות בנושא הזימון, לא רק לרופא אחד אלא למספר רופאים, הרי אי אפשר לנתק ללקוח בפניו... עובדת בקופת-חולים כנציגת זימון-תורים, שולחים כל העת לקוחות-סמויים, שמאריכים את השיחה ומורידים את נתוני ההצלחה - האם זה חוקי? נא ליצור קשר כל היום, רק אחרי השעה 14:00 ולא בשעות הבוקר, עובדת משמרות צהריים וערב.
המעסיק יכול לקבוע זאת.