לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דבורה לאה פרפארה

האם מותר למעביד לומר לנציג בקופ"ח לצמצם את שיחותו עם הלקוח עד 2 דקות שיחה, למרות שנשאל יותר

האם מותר למעביד לומר לנציגת זימון-תורים, לצמצם שיחתו עם הלקוח/ה, למרות שהלקוח/ה ממשיכים לשאול שאלות בנושא הזימון, לא רק לרופא אחד אלא למספר רופאים, הרי אי אפשר לנתק ללקוח בפניו... עובדת בקופת-חולים כנציגת זימון-תורים, שולחים כל העת לקוחות-סמויים, שמאריכים את השיחה ומורידים את נתוני ההצלחה - האם זה חוקי? נא ליצור קשר כל היום, רק אחרי השעה 14:00 ולא בשעות הבוקר, עובדת משמרות צהריים וערב.

item.Author מנהל הפורום עו"ד אורנה שמריהו

המעסיק יכול לקבוע זאת.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דיני עבודה