תיקון מכתב לביטוח לאומי
שלום רב, לבקשת עובד שלי שרצה להתפטר, הוצאתי מכתב התפטרות על מנת שיוכל לקבל פיצויים ואבטלה מביטוח לאומי. אותו עובד ביקש אחר כך שאתקן את התאריך במכתב שהוצאתי בטענה שאם לא אתקן ביטוח לאומי ייקחו לו את הכסף של החל"ת שלו בחזרה. תיקנתי את המכתב שביקש. לצערי, יומיים לאחר שנתתי לו את המכתב המתוקן קיבלתי מכתב מעורך דין, בשמו, שהוא דורש כספים שמגיעים לו: שעות נוספות, בונוסים וכד... (קיבל הכל כדין) ועורך דינו דורש ממני להציג בפניו את כל דוחות העבודה של העובד שעבד אצלי כ-3שנים. 1.האם אני יכולה לתקן את המכתב המתוקן בטענה שהתבלבלתי? שרואה החשבון שלי נתבלבל? הרי לא מגיע לעובד שבאתי לקראתו והוא תובע אותי 2.האם אני חייבת להציג את דוחות העבודה של העובד? או שחובת ההוכחה חלה עליו כתובע? מה גם שתמוה בעיני שהוא דורש כספים מבלי שאין לו דוחות עבודה. 3מה הפיתרון בבקשה? תודה רבה
היי, ממליצה לך לפנות לייעוץ משפטי טרם טענה כזו או אחרת. גם נתינת מכתב פיטורים לעובד על מנת שיהיה זכאי לתשלום דמי אבטלה, מהווה דיווח כוזב לביטוח לאומי.