נציגה טלפונית משכה מחשבון העו"ש סכום גבוה ממה שביקשתי ואני צריכה לשלם ריבית על המינוס שנגרם לי
שלום ביקשתי לפתוח חשבון חיסכון חדש בבנק שלי, השיחה התנהלה במוקד הטלפוני של הבנק. הנציגה לא הבינה אותי ועשתה טעות ומשכה מהחשבון עו"ש שלי 4,000 ש"ח והעבירה לחשבון חיסכון שלי, דבר זה הביא לכך שנכנסתי למינוס. בגלל שנכנסתי למינוס (שלא באשמתי) שילמתי ריבית על המינוס. הסברתי לנציגה אחרת שזה לא מה שביקשתי והסכום שביקשתי להעביר לחשבון חיסכון קטן הרבה יותר מארבעת אלפים ש"ח הטעות היא שלהם למה אני צריכה לשלם ריבית על מינוס שלא אני יצרתי?? לא קיבלתי תשובה. מה אני אמורה לעשות במקרה זה?
מעיין שלום, ניתן לשלוח מכתב לבנק והעתק להנהלה ראשית של הבנק ולמפקח על הבנקים (הכתובות מצויות באינטרנט. במידה והמכתב לא יעזור, יש לשקול להיעזר בעו"ד לשם שיגור מכתב מתאים. בהצלחה, עו"ד גולן גדליה, מנהל הפורום. טל': 03-5444460
שאלות נפוצות:
לי שושן