3 ספרות אחרונות אשראי
שלום, ביצעתי עיסקה מול חברה מסויימת, ושילמתי טלפונית באשראי. הפקידה ביקשה גם את שלושת הספרות האחרונות של הכרטיס. מאחר הכרטיס לא היה עלי, נתתי לה מתוך הזיכרון מספר שלאחר מכן התברר שהוא שגוי (החלפתי את סדר הספרות). ללא קשר לטעות, מיד לאחר העיסקה התחרטתי עליה, וניסיתי לחשוב כיצד אני מבטל. בעוד אני מהרהר כיצד לבטל, נשלח אלי מסרון אוטומטי מחברת האשראי ותוכנו: העיסקה נכשלה מאחר ומספר 3 הספרות האחרונות שגוי. שמחתי מאוד מתוכן ההודעה שהעיסקה בוטלה ושכחתי מכל הסיפור. אך לאחר מספר ימים הסתבר לי שבחברה לא יודעים שהעיסקה בוטלה... (מתקשרים אלי כקליינט...) יצרתי קשר ושאלתי מה זאת אומרת הרי העיסקה לא בוצעה! התשובה היתה שהעיסקה כן בוצעה והם לא יודעים על שום בעיה... התקשרתי לחברת האשראי וענו לי שיש חברות שלא דורשות את 3 הספרות... השאלה היא האם אני יכול לדרוש את כספי חזרה ואם כן - ממי ? אציין שהסיפור אירע לפני כחצי שנה. תודה
פנחס שלום, מהשתלשלות העניינים המתוארת נראה כי המדובר בעסקה במסמך חסר. ניתן לפנות בכתב לספק ולחב' האשראי ולעמוד על ביטול העסקה. אשמח לעזור, עו"ד גולן גדליה, מנהל הפורום טל': 03-5444460
שאלות נפוצות:
לי שושן