לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ניבר

עיצה לגבי התנהלות משרד עו"ד

שלום, לפני שלוש שנים הייתה לי תאונת דרכים בעקבותיה נפגעתי קשה בקרסול. מסרתי את התיק למשרד עו"ד גדול שבעבר טיפל בתיקים שלי והייתי מרוצה. הנכות מאוד מפריעה לי והדגשתי שחשוב לי פיצוי גבוה ומצידי שנלך לבימ"ש. התיק נמסר למשרד לפני שנה וחצי. לפני שנה הייתי בועדה רפואית של ביטוח לאומי שם נקבע לי חמישה אחוזי נכות. מאז הועדה כל חודשיים התקשרתי לעו"ד והוא מסר שהוא מנסה להגיע לפשרה. לפני חצי שנה אמרתי לעו"ד שאוליי צריך ללכת לבימ"ש הוא אמר שכושר ההשתכרות שלי נמוך (באותה עת הייתי בין עבודות) ובבימ"ש יפסקו לנו סכום נמוך לפני חודש אמר שיגיש תביעה ולא הגיש. בינתיים כבר הייתה לי עוד תאונה ועו"ד אמר לחכות עד שייגמר התיק הנוכחי. האם ההתנהלות בתיק הזה תקינה? מה עושים? תודה

עו"ד אור גל-און

שלום רב, קשה לקבוע מהמעט שבידי האם ההתנהגות תקינה או לא. יחד עם זאת, לקוח רשאי להחליף עו"ד. חשוב להבהיר שהחלפה שכזו לא בהכרח פוטרת מתשלום שכר לעורך הדין המוחלף. בברכה,

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום שכר טרחה - יחסי עורך דין - לקוח