לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
קוין

איך מוציאים דוחות שנתיים

שלום אני מובטל . בעבר הייתי שכיר. למי צריך לפנות כדי להוציא דוחות שנתיים לכמה שנים אחורה (מנהל חשבונות/ רו"ח / יועץ מס/ משהו אחר) ? איזה מסמכים צריך?כמה זמן זה לוקח? ומה סדרי גודל של עלויות? האם אחרי שמוציאים צריך להגיש את זה או לקבל אישור ממס הכנסה או שזה נעשה אוטומטית ע"י מי שמוציא? האם דוח שנתי זה גם תיאום מס?

item.Author מנהל הפורום עו"ד איתי ברכה

שלום וברכה, אנא פנה אלינו למספר 03-5522275 ונסביר לך על הפרוצדורה ועלויות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מיסים