מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
חיוב בהוט מובייל עקב ניתוק
לפני כחודשיים עברתי מהוט מובייל לחברה אחרת . הניצוק נעשה באופן אוטומטי , לא התקשרתי להוט מובייל על מנת להתנתק. אחרי שהתנתקתי נשלחה לי הודעה : תודה על שהשתמשת בשירותינו והיית לקוח שלנו.זו לשון ההודעה בערך. לפני מספר ימים קיבלתי חיוב על סך 40 שח , על השאלת שני כרטיסי סים . התקשרתי לחברה ושם נאמר לי שהסים לא ניתן לי במתנה אלא הושאל לי, למיטב זיכרוני כשהתחברתי אליהם , נאמר לי שהסים במתנה. לא קיבלתי שום הודעה על החיוב , הוא נעשה באופן אוטומטי. הנציגה שדיברה איתי טענה, שחתמתי על חוזה שהסים בהשאלה, לא זוכרת , ואם כן למה לא קיבלתי הודעה על החזרת הסים ??? החוזה ביננו נחתם לפני למעלמ משלוש שנים . למה לא לשלוח הודעה על מנת להזכיר ללקוח ??? האם זזה חוקי ? מה עלי לעשות? תודה תודה על העזרה
יתכן ויש מקום להגשת תובענה ייצוגית אך בשלב זה ובטרם החלטה אני מציע לבקש לראות את החוזה החתום עליו מבססת נציגת הוט מ מובייל את התשובה שקיבלת. לאחר מכן את מוזמנת לשוב ולפנות אלי