מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
קניין רוחני,דיני עבודה,הוצאה לפועל,מקרקעין ונדל"ן,משפט מסחרי,נוטריון,נזיקין ותאונות,תביעות חברות ביטוח
זמן המתנה לחברת אשראי
אחרי מענה ממוחשב של מוקד חברת האשראי, נבחרה אפשרות להמשיך להמתין למענה אנושי של נציג שירות. (יש לציין שבתחילת השיחה הייתה אפשרות להשאיר מספר ונציג יחזור) חיכיתי על הקו 66 דקות עד שהתייאשתי וניתקתי את השיחה כי הייתי צריך לחזור לעבודה. מה ניתן לעשות? האם אפשר לתבוע בבית מפשט לתביעות קטנות או לקבל פיצוי ?
אם ניתן להוכיח כי מדובר בכשל רוחבי של חברת האשראי ולא תקלה נקודתית אצלך יש היתכנות להגשת בקשה לאישור תובענה ייצוגית אם לא נסה מזלך בבית משפט לתביעות קטנות