לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חן

המתנה למענה קולי של חברת CAL

התקשרתי לCAL על מנת לשוחח עם נציג שירות לגבי ביטול כרטיס. ענתה לי נציגה ואמרה שזה לא התחום שלה, ביקשתי ממנה להעביר אותי לנציג שזהו תחומו. היא העבירה אותי ואני מוצאת את עצמי ממתינה יותר מחצי שעה למענה אנושי. התחלתי להקליט את השיחה לאחר עשרים דקות כשהבנתי שיש כאן משהו לא בסדר. יש לי הקלטה של יותר מחצי שעה של מוזיקת המתנה. האם יש כאן עילה לתביעה?

item.Author מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב

ככל שזו התנהלות רוחבית להבדיל ממקרה נקודתי כמו שלך, ניתן להגיש תובענה ייצוגית

item.Author מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב

יש להוכיח כי התקלה היא רוחבית ולא נקודתית רק אצלך. אם אכן כך הדבר ניתן לבדוק היתכנות לתובענה ייצוגית

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות