מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
קניין רוחני,דיני עבודה,הוצאה לפועל,מקרקעין ונדל"ן,משפט מסחרי,נוטריון,נזיקין ותאונות,תביעות חברות ביטוח
המתנה למענה קולי של חברת CAL
התקשרתי לCAL על מנת לשוחח עם נציג שירות לגבי ביטול כרטיס. ענתה לי נציגה ואמרה שזה לא התחום שלה, ביקשתי ממנה להעביר אותי לנציג שזהו תחומו. היא העבירה אותי ואני מוצאת את עצמי ממתינה יותר מחצי שעה למענה אנושי. התחלתי להקליט את השיחה לאחר עשרים דקות כשהבנתי שיש כאן משהו לא בסדר. יש לי הקלטה של יותר מחצי שעה של מוזיקת המתנה. האם יש כאן עילה לתביעה?
ככל שזו התנהלות רוחבית להבדיל ממקרה נקודתי כמו שלך, ניתן להגיש תובענה ייצוגית
יש להוכיח כי התקלה היא רוחבית ולא נקודתית רק אצלך. אם אכן כך הדבר ניתן לבדוק היתכנות לתובענה ייצוגית