לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלינור לז'ה

קיבלתי מכשיר פגום מאורנג', האם זכותי להחליפו?

שלום חתמתי על חוזה עם אורנג' ב31/5 למאי וקיבלתי את המכשיר עם שליח ב3/6. המכשיר עושה בעיות, לא שומעים טוב ושיש קצת רעש ברקע האנשים שאני מדברת איתם שומעים רעש נוראי ואותי מקוטעת. התקשרתי לאחר שבוע מקבלת המכשיר לחברה ואמרו לי שאני אדבר עם הבחור שמכר לי את המכשיר. היום (בדיוק 14 יום מאז שחתמתי) דיברתו איתו והוא אמר שאי אפשר להחליף לי במכשיר אחר (הכוונה לדגם אחר) ואפשר רק לשלוח את המכשיר שלי לתיקון. אני לא מעוניינת בתיקון בכיוון שהמכשיר הוא חדש! האם זכותי לבקש מכשיר חדש מדגם שונה? כמו כן, הוא אומר שאני לא יכולה לבטל את העיסקה כי עדיין לא שילמתי 5% מערך המכשיר. האם זה נכון? בבקשה תעזרו לי, אני ממש אובדת עצות תודה ויום טוב

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות