מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
תביעה ייצוגית נגד הוט מובייל
שלום, אני לקוחה חדשה של הוט מובייל. נגבה ממני תשלום (מופרז אבל זה עניין אחר) לפני שהחשבונית נשלחה עליי. כשפניתי למוקד, הסבירו לי שיש בעיה והחשבונית תשלח בימים הקרובים. לפי הסכם שירות של הוט מובייל שמפורסם באתר של משרד התקשורת, הגבייה תתבצע לא מוקדם מ-8 ימים לאחר שליחת החשבונית ללקוח ובפועל לא קיבלתי חשבונית ולא ברור מתי אקבל. בנוסף, כדי לברר את עניין החשבונית וסכום מופרז, אני מחכה שעה ושלושים דקות במצטבר ביומיים האחרונים (עשיתי 2 שיחות, עדיין מחכה כרגע על הקו) שזה לא מקובל. האם יש עילה משפטית ומה ההליך לתביעה?
שלום! האם אתם עדיין נותנים יועץ משפתי בקשר לחברה ״הוט מוביל".? יעוץ בתשלום?
שכחתי לציין שראיתי באינטרנט שכבר הוגשה תביעה ייצוגית נגד הוט מובייל אך על נושא אחר. מדובר על תביעה שהוט מובייל לא היו ערוכים ומוכנים לביצוע ניוד תוך 3 שעות כפי שמתחייב בהסכם, ואי הפעלת שירות לקוחות נורמלי. למרות זאת הם לא הפסיקו אפילו לרגע גיוס לקוחות חדשים! אני כבר עברתי לחברה אחרת כי לא מוכן שמישהו יגנוב את כספי ומתכוון להגיש נגדם תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
שלום ויקטוריה, גם אצלי הם חייבו את כרטיס האשראי שלי באופן לא חוקי וללא שליחת חשבונית! נרשמתי לתוכנית של 10 אג' לדקה ללא חיוב קבוע אבל הם הסבירו לי שבמערכת מופיע תוכנית ללא הגבלת שיחות ב89 ש"ח לחודש. נראה לי שזו שיטה ולא "טעות" בודדת! האם זה המצב אצלך?
אכן לא מדובר כאן במקרה בודד גם אני התחברתי להוט מובייל לתוכנית של 10 אגורות לדקה ומשום מה חייבו אותי בגין חבילה ללא הגבלה. כמו כן הוט מובייל ממציאים שיחה שאני ביקשתי מהם לשנות את התוכנית לתוכנית ללא הגבלה. כבר מעל שלושה חודשים אנו רודף אחריהם שיחזירו לי 300 שח שחייבים לי.כמובן שכיום אינני לקוח שלהם כבר.
אשמח אם תעדכן אותי יש לי את אותו הבעיה כמו שלך אם התקדמתה בעניין אשמח לשמוע dovig9@gmail.com