מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
תביעה ייצוגית נגד הוט מובייל
שלום, הצטרפתי להוט מובייל לפני בערך כחצי שנה. עוד בזמן השהייה בסניף לצורך ההצטרפות חזרתי בי (לאור הפחדות מצד לקוחות כעוסים שהמתינו בתור), החזרתי את הסים וביטלתי את חברותי בחברה. כך יצא שהייתי לקוחה שלהם במשך דקות ספורות בלבד. ואולם, למרבה ההפתעה כעבור חודש גיליתי שהם גבו דרך חברת האשראי שלי סכום כסף. פניתי אליהם ושם נאמר לי כי זו טעות מצערת וכבר בחודש הבאה יזכו אותי. מאז עברה כמעט חצי שנה אך הכסף לא הושב. מידי חודש אני מתקשרת אליהם ומאבדת זמן ארוך ויקר בהמתנה והעברות מנציג אחד לאחר ושמיעת תירוצים על כל מיני תקלות שיש אצלם במערכת שבעטיים טרם הושב לי כספי. גם בחודש שעבר הובטח לי ע"י מספר נציגים "בכירים" בשירות הלקוחות שלהם שכספי יושב עד ל-25.10 אולם טרם ראיתי את התשלום. ושוב, יצרתי עימם קשר החודש ושוב הם טוענים שיש להם בעיות טכניות. בסך הכולל, הייתי איתם על הקו עד היום כמספר שעות.לא מדובר בסכום גדול, אולם בעקבות השקרים החוזרים ונשנים מצידם וכן עוגמת הנפש והזמן המיותר שביזבזתי אני מעוניינת לברר על תביעה ייצוגית בעניין
גם לי הם עשו את אותו הדבר בדיוק...! אשמח בתביעה ייצוגית.
אנא פנה אל עו"ד נועם צוקר בעניין טל': 6248701 - 02, פקס: 6248710 - 02
לא נראה לי שיש כאן עניין לתביעה ייצוגית. המקרה שלך הוא מקרה צרכני פרטי שאינו מלמד בהכרח על שיטה.
על פניו ניכר כי ניתן לטפל בעניין משפטית הן במישור המקרה הפרטני והן ברמת התביעה הייצוגית. מומלץ להתייעץ עם עורך דין העוסק בתביעות ייצוגיות בתחום הצרכנות.