מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
Hot מובייל
שלום רב, לפני כחצי שנה, ביקשנו אני ובן זוגי, לנייד שני קווים, לחברת הוט מובייל. ביקרנו במרכז שירות הלקוחות, קיבלנו שני כרטיסי SIM, חתמנו על הסכם לקבלת שירותים ועל חבילת תקשורת, עבור תשלום בסך 89 ש"ח לחודש. נציג השירות הסביר לנו, כי אין באפשרותו, לבצע את הניוד וכי עלינו לפנות למוקד שירות לקוחות החברה, שם נקבל הסבר מפורט והניוד יבוצע. בפועל לא צלחנו במשימת השגת מוקד שירות לקוחות החברה והחלטנו לאור השירות הלקוי, שלא לנייד את הקווים. לאחר 6 חודשים, כרטיס האשראי שלנו חוייב בסך 600 ש"ח ע"י החברה. התקשרנו לברר וקיבלנו תשובה מוזרה ביותר: "לחברה היתה תקלה, בחיוב לקוחותיה ולכן הלקוחות חוייבו רטרואקטיבית, עבור 6 חודשי שירות", למותר לציין כי לא קיבלנו שום שירות, יתרה מכך כרטיסי ה- SIM שרכשנו, לא יצאו מהקופסא. החברה התרצתה והסכימה לזכות, תוך 21 ימי עסקים. אנו שלא רצינו להמשיך את העניין הסכמנו ולהפתעתנו כי רבה, גילינו בחודש העוקב, כי החברה ממשיכה לחייב את חשבוננו. גם הפעם, הסבירו כי יזכו, אך היות ויש להם תקלה במערכת הזיכויים, אל מול חברות האשראי, אנו לא נראה את הזיכוי במיידית. הנציגים הבכירים אף לא ידעו לציין, מתי לערך נראה את הזיכוי ולא הסכימו לשלוח את עיקרי השיחה במייל. רק אמרו שיצא אלינו מכתב מאת המחלקה המשפטית, שמתנצל על התקלה ומסביר שנזוכה רטרואקטיבית על כל החיובים+ריבית והצמדה. המכתב לא הגיע, חשבוניות בגים החיובים, מעולם לא הגיעו ואנו שוקלים כעת לתבוע. מה דעתכם? תודה ליאת ואסף ריבנר
ליאת ואסף שלום, גם במקרה שלי הוט מובייל חייבה אותי באופן לא חוקי! דרשתי להפסיק את החיובים לא חוקיים ולקבל זיכוי מיידי, אך הם התעלמו ולא הגיבו! פניתי לחברת האשראי ודרשתי מהם לקבל באופן מייד זיכוי בטענה שלא ביצעתי את העסקה, וביטלתי הוראת קבע, ובכך מנעתי מהם המשך חייבים לא חוקיים! הגשתי כתב תביעה נגד הוט מובייל על שורה ארוכה של הפרות חוק ורשיון של משרד התקשורת!
שלום, קשה לתת חוות דעת על סמך פרטים שהן לרוב לאקוניים. לשם בירור כל מקרה לגופו יש צורך בפנייה פרטנית הכוללת תאור עובדתי מפורט ואסמכתאות. בברכה,
1. אי ניוד לקוחות תוך 3 שעות 2. חיוב לקוחות מיום ההזמנה ולא מיום קבלת השירות איך ואיפה אפשר לעקוב אחרי תביעות אלו? תודה
בדיוק אותו דבר קרה גם לי, התקשרתי לנייד להוט מובייל, אמרו ששליח יגיע עם הסים, לא הגיע, השירות שלהם היה מתחת לכל ביקורת והחלטנו לא לנייד, אמרנו להם שאנחנו מעוניינים לבטל את הניוד. הסכימו, ולאחר שעות של מריבות בטלפון הסכימו גם לזכות אותנו על ה-39 ש"ח של הסים.. חודש לאחר מכן חוייבנו 100 ש"ח מהוט מובייל, התקשרנו והנציגה טענה בפנינו (אגב על השיחות מוקלטות): "נכון, אני באמת רואה שביקשתם לבטל את הניוד, ואכן ביטלו לכם את הניוד ואף זיכו אתכם בעלות השליח ע"ס 39 ש"ח. אבל לא ביקשתם לבטל את החבילה... ולכן חייבו אתכם 100 ש"ח וגם ימשיכו לחייב כל חודש עד שלא תבקשו לבטל את החבילה". לקח לי בערך 5 דקות להסביר לנציגה שזה לא הגיוני לבטל ניוד ולא לבטל את החבילה. אחרי הרבה צעקות הסכימו לתת לי לדבר עם "מנהל" שאישר זיכוי על כל הסכום. כמובן שביקשתי לקבל את הזיכוי באופן מיידי, אך הפלא ופלא, המנהל טען בפני שיש בעיה במערכת שעובדת עם חברות האשראי. כששאלתי איך יתכן שחייבו אותי אם יש בעיה במערכת, המנהל "הלך לבדוק" וחזר עם תשובה: "יש לנו בעיה רק במערכת הזיכויים". אני לא אפרט את רמת העצבים שהגעתי אליה באותו רגע, אך הצלחתי לקבל הבטחה שיישלח אלי מכתב שמאשר שמגיע לי זיכוי ע"ס 100 ש"ח וכאשר התקלה תטופל אני אקבל את הזיכוי באופן מיידי". זה היה לפני שלושה שבועות, עד היום לא קיבלתי את המכתב ובטח שלא זיכוי. אני באמת לא יודע מה לעשות ולצערי אין לי זמן לתבוע.
או שתתבע אותם או שתוכל את הלב... אף אחד אחר לא יעזור לך!
ליאת שלום, בהחלט יש מקום לשקול תביעה נגד הוט ואין זו התלונה הראשונה שהצטברה על שולחננו. לצורך בירור מעמיק יותר יש לפנות לייעוץ משפטי. בברכה,
הייתי מנויה בהוט מובייל התאכזבתי מזה שגבו מכרטיס ישן שלי חוצפנים שאסור לעשות שימוש משורת הדין וביקשתי לנתק את השרות ולאחר שנותקתי ולקחו את המכשירים מביתי התקשרתי לשלם ושילמתי את הסכום בכרטיס אשראי את חובי בתאריך 1.7.14 ע"ס 1312.43 שקל הצוות של הוט מטרידים אותי כל יום וכל שעה ביום שהעשה שוב מנוי הטרדה טלפוני והיום התקשרה שוב והיא מציגה את עצמה מלשכה מישפטית שאני חייבת להוט שוחחתי עימה והיא איימה גם כן ואין לה טלפון חאתקשר אליה הטלפון שממנו היא התקשרה להלן 077-707-8400 האם זה שלכם כי אני עכשיו מתקשרת מהטלפון שהיא התקשרה אלי נא טיפולכם תודה רבה מרגלית מיראי 055244370 ת.ז. 058-7800059 נייד