לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
לנה

אחראיות של קרדן ושירות פלוס

בשנת 2008 קנינו מכונת כביסה הוצע לי להרחיב אחראיות לעוד 5 שנים, שילמתי כ 1000 ש"ח וקיבלתי אחראיות ל 1+5 שנים. הופתעתי לגלות היום שהחברה שירות פלוס (מולם הוחתם החוזה) מפירה חוזה ולא מוכנה לתקן את המכונה. לטענתם הם כבר לא עובדים עם היובאן קרדן ( שממנו קניתי את המכוסת כביסה) ולכן האחראיות כבר לא כוללת החלפת חלקים וכל תיקון אחר. מה עלי לעשות? מי צריך לעמוד מול תעודת האחראיות? האם אני יכולה לקבל את הכספי חזרה ? אשמח לקבל חוות דעך. תודה

יפה

רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול. כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו יפה

ליאור

לנה, את צריכה לבדוק האם האחריות למכונה ניתנה ע"י קרדן. הם מכרו לפני מספר שנים מכונות ומוצרים אחרים כולל אחריות ל-8 שנים, וכנראה שהם האחראים לספק חלקים. הייתה עליהם תביעה יצוגית פעם ונראה לי שזה נגמר כבר. איך בודקים?

עו"ד נועם צוקר

לליאור וללנה, קודם כל צריך לבדוק מה כתוב בתעודת האחריות - מיהו הגורם הנושא באחריות לתיקונים כמתואר. כמו כן אכן היתה תביעה ייצוגית בעניין זה נגד קרדן והצדדים הגיעו להסכם פשרה. עם זאת יתכן, אך אני אומר זאת בזהירות, כי המקרה שלפנינו מהווה הפרה של הסכם הפשרה אך יש לבדוק זאת לעומק בהתאם לנסיבות העניין ותנאי הסכם הפשרה. ניתן לצפות בהסכם הפשרה בקישור הבא: http://elyon1.court.gov.il/heb/tovanot_yezugiyot/list.htm ראו בתובענה מס' 97. ממליץ מאוד לפנות ייעוץ משפטי מסודר כשאיתך הסכם האחריות. בברכה,

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות