מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
תביעה ייצוגית נגד הוט מובייל
שלום, הצטרפתי דרך האינטרנט להוט מובייל, הייתה שגיאה באתר עשיתי חזור בדפדפן ומלאתי שוב את הפרטים ושלחתי את בקשתי, היו אמורים לשלוח אלי שליח עם הסים החדש עם המספר שלי לצורך ניוד, לא שלחו אלי שליח כשביררתי הודיעו לי שאני צריך להגיע לתל אביב לאחד הסניפים לקבלת הסים והשלמת תהליך הניוד, החלטתי שאיני מעוניין בשירות שלהם ועברתי לחברת פלאפון, הניוד בוצע בחברת פלאפון ולאחר מכן כל חודש קיבלתי חיוב מחברת הוט מובייל, התקשרתי לבירור, אמרו לי שכנראה זו טעות מערכתית ושיש בידי פתאום שני מספרים ושאחד מהם פעיל, מעולם לא קיבלתי את שירותם ולא ביצעתי את תהליך הניוד ביקשתי שיפסיקו לחייב אותי ויזכו אותי על כל החיובים, הנציגה שלהם אמרה לי שכנראה זו באמת טעות ושהיא תעביר זאת הלאה ותבטל את הקווים, בנוסף ציינה כי תהליך הזיכוי הוא כחודש ימים, חכיתי. אחרי חודש קיבלתי חיוב נוסף, עבר עוד חודש וקיבלתי חיוב נוסף, התקשרתי שוב לברר לגבי תהליך הזיכוי, מתברר כי לא הועבר הלאה וכי הקווים לא בוטלו ואף כי קו אחד פעיל, כתבתי להם מכתב מפורט על מה שארעה וקיבלתי מהם תשובה: לקוח יקר, ברצוני להודות לך על תשומת לבך ועל פנייתך לחברת HOT mobile . פנייתך נבדקה ונמצא כי אינך זכאי להחזר כספי. לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות 053*. נשמח לעמוד לשירותך בכל עת. בברכה, הוט מובייל. ט.ל.ח. אני לא מוכן שיגבו ממני כספים על שירות שאני לא מקבל ולא ראיתי מעולם, גבו ממני בחודשים האחרונים כמעל ל-500 שקלים על כלום, אני חייל ולא תמיד יש לי את הזמן להתקשר אליהם ועד שאני מגיע אליהם הם אומרים שזה יטופל וזה לא מטופל, אני מעוניין להגיע לתביעה נגדם כיוון שזה עבר כל גבול, לא יתכן שלקוח שלא ראה שירות מצד הגובים מעולים והם ימשיכו לחייב אותי ולשייך לי מספרים שלא שלי.
אותו דבר קרה גם לי עם הניוד. וגם בהוט בטלפון ,הם הזינו שני מספרים שלא שלי ואת הויזה גם כן טעו בה. היום אני מקבלת מכתב מעו"ד על סך 1000 שקלים. מי רוצה להצטרף לתביעה יצוגית?
תבעתי את הוט מובייל וביהמ"ש הפנה אותנו לפגישת גישור. במשך חודשים ניסיתי לבקש מהם שיחזירו לי את הכסף שנלקח ממני
שלום רב, גם לי יש סיפור ניוד עם הוט מובייל שכבר חודשיים מחייבים אותי על ניוד שבוטל שוקל תביעות קטנות אך גם יצוגית באה בחשבון.
גם לנו יש בעיה עם הוט מובייל. גם בניוד המספרים הם הוסיפו לנו מספרים שלא ביקשנו, גם חייבו בעבור אופציה להשתמש בסים(כאשר הוא לא מנוייד ו שילמתי בעבורו) חשבוניות ש מונפקים ביחור של חצי שנה ו שגויות, מספר שנקנה מהוט מובייל התחלף בפיועמיות(גם המספר עצמו וגם החבילות) בעצם כל התקופה אין שום סדר וכל השיכות למוקד שרות לא טופלו או שקיבלתי תשובה שלילית.
כיום ב21.3.2013 החשהונית האחרונה שקיבלתי היא בעבור חודש 10.2012 ש הונפקה ב 5.03.2013
אצלי סיפור איתם גם ממשיך כשנה. רכשתי חבילה "לא דיברת לא שלמת" של 10 אגורות לדקה, SMS, 1MB. בעת הזמנה חסמתי שירותי אינטרנט בכל מספרי נייד דרך חברת הוט מובייל. אבל, כל חודש אני מקבל לכל מספר חיוב של 0.4 ש"ח, 0.8 ש"ח על גלישה. 3 פעמים דיברתי עם נציגות וכל פעם אמרו שהייתה בעיה במערכת ואקבל זיכוי. כמובן לא קיבלתי זיכוי וחיובים ממשיכים. נניח גייסה הוט מובייל 300.000 לקוחות אותם מחייבת כל חודש ב שקל אחד יותר - בשמך שנה - זה סכום של 12 מיליון ש"ח על "טעות במערכת". לדעתי זו עילה לתביעה ייצוגית. מה דעתכם? נ.ב. היום פניתי דרך אתר שלהם בפעם האחרונה, כאשר אחד מתוך 3 מספרים ניידתי לחברה אחרת בגלל שרות גרוע. אם לא אקבל תשובה אני באמת רוצה לתבוע אותם....
אצלי סיפור איתם גם ממשיך כשנה. רכשתי חבילה "לא דיברת לא שלמת" של 10 אגורות לדקה, SMS, 1MB. בעת הזמנה חסמתי שירותי אינטרנט בכל מספרי נייד דרך חברת הוט מובייל. אבל, כל חודש אני מקבל לכל מספר חיוב של 0.4 ש"ח, 0.8 ש"ח על גלישה. 3 פעמים דיברתי עם נציגות וכל פעם אמרו שהייתה בעיה במערכת ואקבל זיכוי. כמובן לא קיבלתי זיכוי וחיובים ממשיכים. נניח גייסה הוט מובייל 300.000 לקוחות אותם מחייבת כל חודש ב שקל אחד יותר - בשמך שנה - זה סכום של 12 מיליון ש"ח על "טעות במערכת". לדעתי זו עילה לתביעה ייצוגית. מה דעתכם? נ.ב. היום פניתי דרך אתר שלהם בפעם האחרונה, כאשר אחד מתוך 3 מספרים ניידתי לחברה אחרת בגלל שרות גרוע. אם לא אקבל תשובה אני באמת רוצה לתבוע אותם....
כיום ב21.3.2013 החשהונית האחרונה שקיבלתי היא בעבור חודש 10.2012 ש הונפקה ב 5.03.2013
אנטון שלום, אכן יש מקום לבחון העניין. בברכה,