מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
ביטול אחריות מול שרות פלוס
אז גם לי יש מכונת כביסה ועשיתי גם ביטוח מ-2010 ל4 שנים שילמתי 800 ש"ח לשירות פלוס וגם אני ביקשתי תיקון באמצע פברואר והם לא מוכנים בטענה שקרדן ביטלו הסכמים איתם ורק תמורת תשלום כן מוכנים לתקן לי המכונה. לכן החלטתץי לתקנה במקום אחר בינתיים אני שולחת כביסה למכבסה וכל העלויות את מתכוונת לתבוע אותם אשמח לשמוע מכם חוות דעת
עשיתי ביטוח לפני 3 שנים ל 5 שנים אצל חברת שרות + על 2 מוצרים בבית בעלות של 3000 שח. יש לי נזילה מהמזגן והזמנתי את שרותם. הגיעו אלי פעמיים טכנאים אשר איתרו שישנה בעיה והמזגן דורש ניקוי כימי. אגב, שניהם לא תואמו תוך 48 השעות הכתובות בפוליסה המובטחות למתן מענה. שניהם התחמקו ממתן שרות בתואנה שעלי לשלם 600 שח בגין זאת וכי זה אינו כלול בביטוח. הסברתי כי עשיתי את הביטוח היקר אשר אמור לכלול הכל. הראתי גם את הפוליסה אשר מוכיחה כי אין החרגה במתן שרות על ניקוי כימי אך הטכנאים בשלהם. שניהם אמרו שאם אשלם את ה600 שח צריך להזמין את חומר הניקוי ואצטרך לקחת עוד יום חופש מהעבודה לתאום חוזר. החברה מנסה לגבות סכומי כסף במרמה ואינה נותנת את השרות המגיע עבור הסכום ההזוי של הביטוח שעשיתי אצלם. עברתי על הפוליסה עם כל ההחרגות המצוינות ואין שום החרגה על שטיפה כימית!!! התקשרתי שוב לנציגה בשם מלי שהציגה עצמה כמנהלת תיקי לקוחות אשר עברה על הפוליסה, נוכחה בצדקתי והבטיחה שאקבל את הטיפול בחינם לאחר שוידאה מול המנכל. להפתעתי בבואי לתאם את מועד הגעת הטכנאי, החברה נסוגה מדבריה ונאמר לי שאצטרך לשלם 600 שח עם הנחה של 10 אחוז בלבד ולא בחינם כפי שמלי הבטיחה. כשביקשתי לבטל את הביטוח בגין הפרת חוזה מצידם ואי מתן מענה ביטוחי עליו שילמתי ולקבל את כספי חזרה בעבור השנתיים שנותרו על סך 1200 שח, קיבלתי מענה הזוי שיש להם חישובים משלהם ושאצטרך לשלם קנס של 25% בגין הפסקת הביטוח - גם זה לא מצוי בפוליסה...הובטח שנציגה תחזור אלי תוך 48 שעות לביצוע ההחזר אך עברו הרבה יותר מ48 שעות ואף אחד לא חזר אלי לקבלת הכסף. אודה לעזרתכם בקבלת 1200 השקלים החדשים המגיעים לי מהחברה הזו. בינתיים אני עם מזגן לא מתוקן נוזל ומרעיש, 2 ימי עבודה אשר לקחתי לשווא וגניבה של 3000 שח עבור פוליסה שלא מתקיימת מצידם. השיחות עם החברה ומלי מוקלטות אצלי ושמורות
אני מנסה לבטל את השירות נאמר לי כמה פעמים שבוטל והאשראי יזוכה אבל בפועל ממשיכים להוריד ומורחים אותנו אבא שלי עשה את השרות בן אדם בן 60 פלוס שיושב בבית ולא עובד אני מסביר להם והם מבחינתם נחזור אליך ואף אחד לא חוזר ולא מדבר איך מגיעים לסיוון מהכל כלול זה הנייד שלי למי שמעוניין לארגן תביעה נגדם בואו נתאחד 05022288-18
לא ציינת מי החברה. אם אכן יתברר שישנה קבוצה גדולה של נפגעים יתכן ויהיה מקום להגיש תובענה ייצוגית. לאחר שתקבל משוב משמעותי ניתן לחזור אלי
שרות פלוס המשיכו לגבות ממני כסף במשך 12 חודשים עבור 3 שנים של אחריות, למרות שמהחודש השני ביקשתי לבטל את ההסכם. עשרות טלפונים ומיילים שלא נענו, בסוף לקחו את הכסף ולא התייחסו לבקשות ביטול שלי. יש לי אפילו מייל שמאשר שמגיע לי החזר כספי אך לא עמדו בזה. יש פה מלא תלונות על החברה, לא ניתן לעשות כלום???
כמו פיטבול לא משחררים
גם אני נפגעתי מהחברה לא חוזרים אליי, רק לוקחים כסף ולא מבטלים את השירות עשיתי ביטוח למקרר LG והתחרטנו, נאמר לנו שיש לנו אפשרות לבטל את השירות ללא עלות, והם פשוט מתנערים
ביטוח בעורמה של שירות פלוס
גם אני נפגעתי מהחברה הזו יש איזו תביעה ייצוגית?
היי גם אימי נפגעה לפנות להכל כלול עם סיון וכשיהיו הרבה תלונות אולי יצליחו לערב את המשטרה
מנסה כבר חצי שנה לקבל החזר כספי על ביטוח שעשיתי בטפשוטי בשירות פלוס אך ממש מנפנפים אותי
עשיתי ביטוח ורק יום אחרי כשקבלתי את החיוב בויזה הבנתי שהסכום גדול בהרבה ממה שהבנתי בטלפון. ביטלתי מיידית. הבטיחו לבטל את העסקה בניכוי 100 ש"ח. עד היום למרות טלפונים חוזרים לא ביטלו את העסקה וגובים דמי בטוח חודשיים (שלושה חיובים עד היום). פשוט רמאות.
ביטלתי את הביטוח של שרות אחד, וממשיכים לגבות ממני כסף, לא עונים לטלפונים, כשעונים מבטיחים להעביר את ההודעה ולא מתקבלת שום תגובה אח"כ. שילמתי המון כסף ולא קבלתי כלום!!!!
מבקשת לבטל עיסקת ביטוח מורידים את הכסף וממשיכים בניגוד לרצוני
גם אני עשיתי ביטוח למקרר שנמכר לי בעורמה- אמרו שהביטוח מסתיים ושאחדש אותו. לאחר בדיקה קצרה הבנתי שיש לי עוד שנתיים לביטוח המקורי- ומאז לא מצליחה לבטל את הביטוח בשירות פלוס. כמו כן אמרו שהעסקה תהיה 30 ש"ח לחודש למשך 3 שנים, אך תחוייב ב 50 ש"ח למשך שנתיים. בפועל אני מחוייבת 50 ש"ח בחודש למשך 3 שנים. לא מצליחה לקבל תשובה אחרת מ"יחזרו אליך".
אבא שלי חתום בשרות פלוס מנסה להבין איך לבטל את השירות המאוד לא שרותי שלהם, הם ממש גונבים ומטעים אנשים מבוגרים.
בקשה לביטול ביטוח אחריות מול שרות פלוס מזה ארבעה חודשים שאני מבקשת לבטל ביטוח. לאחר שלא התאים לי עלות החלק ותשלום ביטוח. ניתן לרכוש מדיח חדש ומתקדם. מתקשרת ללא הפסקה שולחת פקסים. מבטיחים לי שמנהלת קשרי לקוחות עדי תחזור לביטול
ביטלתי את הביטוח של שרות אחד פלוס!!!!, וממשיכים לגבות ממני כסף, לא עונים לטלפונים, כשעונים מבטיחים להעביר את ההודעה ולא מתקבלת שום תגובה אח"כ. שילמתי המון כסף ולא קבלתי כלום!!!!
ביטול עיסקת ביטוח שירות פלוס
ביטול אחריות מול שירות פלוס
כמו רבים לפני, גם אני נעקצתי על ידי שרות פלוס. מכתבים וטלפונים לא נענים על ידם, לכן החלטתי להגיע אליהם ולדבר אתם. אשמח לקבל את הכתובת.
היי גם אני שילמתי כ1200 שח אחריות מורחבת . לאחר שנתיים חייבו אותי על צירון עקב ביטול הסכם עם קרדן סחר. היא הציעה לי לבטח שוב את בתוספת סכום או לקצר בחצי את האחריות . למרות טענותיי לא עזר כלום ביקשתי החזר כספי תוך כדי הצהרה שאיני מעוניין בביטוח הם דוחים אותי כך שנתיים כל פעם מגישים את בקשתי לאחראית לקוחות עד שסוף סוף הגעתי חאחראית היא אמרה שהיא שולחת צק תוך חודש והנה עברו כבר 3חודשים נמאס לי כבר יאיר 0507717300
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול. כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
רוצה לדעת מה קורה כי גם אני נפלתי בפח איתם באותו סיפור של החלקים
גם אני נפלתי בנוכלות שלהם שילמתי 1500 שקלים אין להם חלקים והם ניסו לפתות אותי לחדש את הביטוח למרות שהביטוח שלי עד 2015 תבעתי אותם.המשפט יהיה ב21-למאי 2014 בפתח תקווה .הם התקשרו אלי להגיע לפשרה בקשתי את 1500 השקלים בחזרה הם לא הסכימו כל מי שנפגע מוזמן למשפט.
היי דוביק , אשמח להתעדכן מה היה במשפט קיבלתי המלצה חמה לתבוע את חברת שרות פלוס אך אני חוששת מהתהליך אודה על יצירת קשר yahly14@gmail.com תודה
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול. כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
היי דוביק, איך נגמר הסיפור בבית משפט? קרה לי אותו דבר, המיני בר תקול ואין להם חלקים למרות שהאחריות עד 2015
גם אני נפגעתי משירות פלוס, שלמתי 1600 ש"ח ביטוח על מייבש כיסה והם לא עומדים בהסכמים, הם חברה של גנבים מושחתים, אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית.
החברה היא פשוט בזיון לשמה.. עשיתי ביטוח למיני בר שלי בסך 1500 ש"ח והיום בא טכנאי החליף פילטר אחד מתוך שלוש והייתה לי גם בעיה בידית החימום, והוא פשוט התעלם מהעניין וברח.. זה שוט לא נתפס מה שהולך איתם.. איך הם שורדים..? וכמובן אנחנו הפראיירים ממיכים לשלם על ביטוחים ושירותים שאפשר לזרוח אותם לפח..
אז לא אנחנו מתעסקים עם חברה שעושקת את הציבור ? באו ונתארגן לתביעה יצוגית
שלום, אני נמאת באותה בעיה. עשיתי ביטוח ל 6 שנים טלפונית ב 2010 ב 900 ש"ח. המכונה זקוקה לטכנאי והם טוענים שהחברה נסוגה מהאחריות שלה לח"ח. הם הפנו אותי למועצה להגנת הצרכן מה שבוודאות אומר שהם מודעים להפרת חוזה. אין לי חוזה ביד כי הכל נעשה טלפונית לפני שנתיים. איך אני יחכולה לחייב אותם צלעמוד בתנאי החוזה או לקבל את כל הכסף בחזרה? תודה
גם אני דיברתי עם יפה שהיא הולכת לעשות תביעה ייצוגית הבעיה הוא שאני לא שמרתי חשבוניות והיא אומרת שלתביעה ייצוגית צריך רק מי שיש לו חשבונית שכתוב שם כול חלקים לכן לטובת כולנו מי שיש לו את החשבונית שישלח בהקדם למייל הנ"ל 523848@gmail.com וכולנו נקבל את המגיע לנו איתכם ארז
זה לא שירות ולא פלוס ,,, אלא רק מינוס מינוס מינוס ,,, חברה שהיא בושה וחרפה . יש להתארגן לתביעה ייצוגית ,,,
בוא נתארגן לתביעה יצוגית נגד חברת שירות פלוס שעושקת אותנו זה המייל שלי zevi005 @walla.co.il
אשמח גם לקחת חלק מול שרות פלוס, מאוכזבת מאוד, במיוחד שפתאום אני צריכה לשלם על החלקים וכל שניה 'נולדים להם' עדכונים חדשים בביטוח...
גם אני נפגע ובאופן דומה. שילמתי 1000 ש' להרחבת אחריות ל 5 שנים, גם כן עבור באוקנכט. וגם אני שמעתי את ההמלצה שלהם לפנות למועצה להגנת הצרכן. אשמח לשמוע עם משהו הצליח להתמודד עם הבעיה ואיך.
אני גם עם אותה בעיה (ויש לי התחייבות כתובה מהחברה), בנוסף שירות(יותר נכון אי שירות...) גרוע שביזבז לי המון ימי עבודה. פניתי למועצה לצרכנות ושם הומלץ לי לתבוע את החברה בתביעות קטנות וזה מה שאני מתכוון לעשות.
בדיוק אותה בעיה, אתמול הזמנתי שרות וגבו ממני 290 ש"ח עבור החלפת בורג שנשבר כמובן שאין עם מי לדבר בשרות פלוס סמדר 054520976
שלום רב אני סקרן לדעת כיצד הסתיימה בקשתך לביטול העיסקה. גם אני ביקשתי לבטל העיסקה עימם, הן בטלפון והן בכתב (במייל) ואני ממתין לתשובתם חג שמח י ינון 0506519707
האם ביקשתם לבטל את העיסקה ממועד הזמנת השירות ? אני באותו מצב, ובשבוע שעבר גיליתי שהם מפרים את ההסכם כבר משנת 2013, רק שלא עידכנו אותי. הציעו לי, בחוצפתם, להוסיף תשלום ולשדרג את הביטוח. דרשתי לקבל החזר על הביטוח החל מהמועד בו הפרו אותו (כנראה 03/2013), שאחרת אתבע אותם. כבר שבוע הם דוחים אותי, אומרים שהבקשה אושרה ושיחזרו אלי נציגים.
אני הגשתי לעו"ד הצעה לתביעה ייצוגית אני מבקש מי שידע אחד שנפגע רק בסיפור של חלקים שהם רוצים תשלום בגלל קרדן סחר שיפנה בדחיפות ל523848@gmail.com זה המייל שלי בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
האם תוכל בבקשה לכתוב את המייל שוב בצורה תקינה?
סיכמתי בשיחה טלפונית על 1800 שח בשלוש שנים. לא שלחו לי את הפוליסה, וכמובן נאמר בעיסקה שזה כולל חינם טכנאי וחלקים. יומיים אחרי זה הגיע טכנאי וביקש 300 שח על התקנת במפר במקרר. סירבנו ומאז אני מנסה להשיג את החברה לבירור, מבטיחים לחזור אך איש לא חוזר. הכסף יורד באשראי מבלי שקיבלנו מסמך פוליסה כתוב.
אני ממש מצדיעה לזה שלפני, שהגיש תביעה ייצוגית כי לרוב אנשים אין להם כח, ממש מעולה צריך פעם אחת ולתמיד להעמיד אותם במקום ובואו באמת כולנו נתארגן לתביעה ייצוגית שילחו למייל של בעל התביעה ייצוגית 523848@gmail.com וכך נקבל כולנו את המגיע לנו
אני קוראת מכאן לכל אלו שנפגעו משירות פלוס בסיפור של החלקים ויש להם את החוזים שישלחו בהקדם ל 523848@gmail.com שכבר דיבר עם עו"ד בענין תביעה ייצוגית.
שלום רב בעקבות תקלה במכונת הכביסה, במסגרת אחריות שהיתה לי פניתי לשירות פלוס בע"מ על מנת שיתקנו את מכונת הכביסה, לאחר סיפור ארוך ומפוטל לקחו את מכונת הכביסה לתיקון והודיעו לי לאחר מספר ימים שאין להם חלק למכונת הכביסה ולכן לא יכולים לתקן, כיוון שלא יכולים לתקן ביקשתי החזר הכסף אותו שילמתי כי מעולם לא השתמשתי בשירות שלהם, אמרו שיחזרו אלי, לא חזרו, כשהשגתי אותם, הסבירו לי שלא מגיע לי החזר כי האחריות כבר פגה. אני תובעת אותם בבית דין לתביעות קטנות (כבר הגשתי) ומשום מה לא מצליחה למצוא את הח.פ שלהם, האם אפשר לעזור לי בזה? הייתי מסתפקת לפני הגשת התביעה בסכום האחריות אותה שילמתי, כיוון שזכיתי ליחס מחפיר אני הגדלתי על אובדן שלושה ימי עבודה ו 38 יום בהם לא היתה לי מכונה והזדקקתי לשירותי כביסה. האם יש סיכוי לתביעה? תודה מראש טליה
גם אני רוצה להצטרף לתביעה. כבר הודיעו לי על זיכוי שמגיע לי עבור ביטול אחריות ועדיין מחייבים אותי. מי מרכז זאת? עם מי אפשר לדבר טלפונית?
זה לא שרות פלוס. זה שרות מינוס.. בשרות כה גרוע לא נתקלתי מעולם. התכחשות להבטחות, זלזול בלקוח , 21 פעם התקשרתי עד שעידית ה"מנהלת" הואילה לחזור אלי. בזיון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול. כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
מעולם לא קיבלתי אחריות, הם דאגו לא לשלוח, זה היה כתוב אצלי, ביקשתי וקיבלתי מחברת האשראי את פירוט החשבון משנת 2015, גבו יותר ממה שאמרו, בפחות תשלומים ממה שנקבע, זו ההוכחה היחידה שיש לי.
אשמח לשמוע אם יש התקדמות בנושא התביעה. אני גם מנפגעות שרות פלוס .
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול. כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
שלום לכל המתוננים נגד שירות פלוס. כבר כתבתי באחת התגובות שגם אני נפגעתי כמו כולכם.. בחודש האחרון אני מנהלת מול החברה סידרה ארוכה של פניות, שכולן נענות באותה דרך : סיוון/אהרון יחזרו אליך עוד היום, אין אפשרות להעביר אליהם שיחה, הם מסתובבים בחברה (אני תמהה מה גודלה של החברה, כך שאף פעם לא מצליחים להשיג אותם), הם בדיוק יצאו למשהו אישי וכו'. מובן שמעולם הם לא חזרו אלי, הכל שקרים. אצלי מדובר בסכום ההחזר שעליו יש לי ויכוח מול החברה. הם הסכימו להחזיר לי 600 ש"ח מהביטוח, ואני דורשת את הסכום המדוייק בעבור ביטול הביטוח, החל מהמועד בו הספק של החלפים הפר איתם את העיסקה. לכן, האם למישהו יש את מספר הטלפון הישיר של אהרון ? האם מישהו כבר פנה למועצה לצרכנות בעניין שירות פלוס ? תודה
http://ktanot.co.il/?p=951
האם התביעה עדיין רלוונטית? עשיתי ביטוח למכונת כביסה עד 2016 וכעת אומרים לי שאני צריכה לשלם על חלקים בנוסף לפני כשנה ניסו לאלץ אותי להאריך את הביטוח בטענה שהוא נגמר כבר השנה.. למרות שעל תעודת האחריות כתוב במפורש עד 2016 ניסיתי לשלוח מייל לל523848@gmail.com אבל הכתובת לא תקינה
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול. כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
מעוניינים להצטרף לתביעה ייצוגית לשירות פלוס בגין הפרת חןזה אחריות. גם אנחנו נעקצנו עם אחריות למייבש עד שנת 2018....
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול. כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
יש לי עיניין בתיק
בוקר טוב אנחנו גם מנפגעי הרחבת אחריות. רכשנו מכנובת כביסה של באוקנכט. רכשנו אחריות ל-8 שנים ואחרי שנתיים כשהתקשרנו להזמנת טכנאי ותיקון נתבשרנו שתנאי האחריות השתנו, ללא ידיעתנו וללא החזר כספי יחסי להקטנת תחום האחריות. אנו רוצים להצטרף לתביעה הייצוגית נגד החברה. איך עושים זאת? בברכה דודי ואילנה מוסקוביץ
עוד אפשר להצטרף לתביעה הייצוגית? במקרה שלי פשוט גונבים ממני כסף ללא הסכמתי. זה הסיפור שלי: ב 10.6.15 התקשרה אלי מנהלת תיקי לקוחות מחברת שירות פלוס בשם "מלי י.". אמרה שיש לי אצלם ביטוח על מכונת כביסה שבקרוב יסתיים, וניסתה לשכנע אותי לקנות אחריות מחודשת על מוצרים. סיכמנו שאחשוב על זה ואתן לה תשובה למחרת. היא שכנעה אותי לתת כרטיס אשראי בטענה שאם היא לא תפתח את הפנייה היום, המבצע יסתיים (הטעיה, ניצול מצב לחץ וכו). היא הבטיחה שעד שלא אתן אישור, לא יגבה ממני שום תשלום. ובכל מקרה - מלי דיברה על תשלום חד פעמי של 180 ש"ח בלבד לתקופה של כמה שנים (תשלום שגם לגביו לא הסכמתי). היא שלחה לי מייל לסיכום השיחה וכתבה שמחכה לאישור ממני על מנת לבצע את העסקה. לא התקשרתי למלי לאשר את העסקה, וגם היא לא התקשרה יותר אלי. ב22.6 גיליתי חיוב ראשון בכרטיס האשראי שלי על סך 180 שח. תשלום ראשון מתוך 24. זה אמור להגיע לסכום מצטבר של 4,320. מיד התקשרתי כמובן לשירות הלקוחות של שירות פלוס, אך הנציג שענה אמר שלא יכול לעזור לי והשאיר פנייה פתוחה בשמי. התקשרתי גם למוקד המכירות, למספר שאותו מלי השאירה לי על מנת שאאשר את העסקה. היא כמובן הייתה עסוקה מדי בכדי לענות לי. הסברתי את שקרה לנציג אחר וביקשתי שיבטלו לאלתר את התשלום ואת התשלומים העתידיים. פניתי אליהם גם במייל וכן בשארתי פנייה מפורטת באתר שלהם. לא חזרו אלי עד עכשיו. בינתיים גבו כבר את החיוב השלישי על סך 180 שח.
שלום חברים שני סיפורים: 1. קניתי מכונת כביסה וקיבלתי אחריות החברה לשנה, בשקם אלקטריק הציעו לי לעשות ביטוח ל-4 שנים נוספות אצל שרות + ועשיתי, שנתיים לפני מועד תום הביטוח הנוסף התקשרה אלי נציגת שרות +ואמרה לי שהיות והביטוח מסתיים "בסוף החודש" אני יכול לחדש את הביטוח ב-1000 ש"ח הסכמתי ונתתי את מס' כרטיס האשראי שלי, הגעתי הביתה בדקתי והתברר לי שיש לי עוד שנתיים אחריות, פניתי אליהם וקיבלתי תשובה "שושי לא נמצאת תנסה מחר" ניסיתי כשבוע ושושי נעלמה. פניתי לחברת לאומי כארד וביקשתי את ביטול העסקה בטענה של עוקץ. לתדהמתי הם אמרו לי שהדבר בילתי אפשרי, פניתי למועצה לצרכנות ושם הוציאו שני מכתבים לשרות+ וללאומי כארד, שניהם לא הגיבו. בלית ברירה הלכתי למנהל בנק לאומי שחברת האשראי שיכת להם והודעתי לו שאם תוך 48 שעות העסקה לא תבוטל ואקבל את כספי חזרה אני מושך את כל הכספים מבנק לאומי היות והם שותפים לעברה. תוך 8 שעות קיבלתי הודעה מהמנהל שהעסקה בוטלה וכספי יוחזר. 2. השבוע התקשרו אלי משרות + והודיעו לי שהיות ואני מבוטח אצלם במכונת הכביסה הרי הם מסכימים לבטח אותי גם על המקרר שיש לי היות והם יבואנים בלעדיים של סמסונג, כמובן שסירבתי ופניתי לשרות סמסונג לבדוק האם שרות + הוא אומנם יבואן של סמסונג, תשובתם היתה להד"מ אבל הם מכירים את התרגיל של שרות פלוס. צבי
עירית, אנא עדכני אותי מה עשית בנידון. את מוזמנת להתקשר איתי
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
אשמח להצטרף במידה והתביעה עדיין פתוחה
כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
כמה שהבנתי במייל 523848@gmail.com אפשר להצטרף לתביעה
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
גם לי יש בעיה איתם : קבלתי את המכונה עם פגיעה בחזית, אמרו שכלום ויתנו פיצוי.. עד היום אני מחכה. ושלמתי 1680 ש"ח ביטוח למכונת כביסה ל-8 שנים עכשו ב-2017 יש לי תקלה ראשונה והם מתחמקים.. שלחו טכנאי בזבזתי חצי יום חופש, וטכנאי הלך כפי שהגיע, אמר שאין לו את הכרטיס להחליף... קשה לתפוס אותם טלפונית, לרוב מגיעים למוקד שמשאיר הודעות ואינם חוזרים..
שלום רב , שמי יעקב סהר וגם אני נעקצתי על ידי שרות פלוס רק שלי יש את כל האישורים וההוכחות הרלוונטיות כולל קבלות ומכתב אישור שלהם . עד היום מעל לשנה אני מחכה לטכנאי והובטחו לי הרבה מאד דברים .
תבדקו אני הבנתי שהבעלים של שרות פלוס היו שותפים בקרדן זה קומבינה
גם אני כנראה נעקצתי עי שרות פלוס אשמח לתת פרטים כשאדרש דפנה
רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות. לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול. כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
הי כל הכבוד!~! גם אני עם אותו הסיפור. רק עכשיו ראיתי שיש תביעה בעניין. אשלח לך פרטים במייל
גם אנחנו נפגעים של שרות פלוס. יש לי חוזה על ביקורים ועל חלקים וכן 20% על חלקי פלסטיק בלבד. לא רק זאת המכונת כביסהשל באוקנכט התקלקלה ושרות-רק עוד שבוע!!!!!!!!!!!! זה נראה לכם????????????
אני ממש מופתע מהשיטה שלהם. גם אצלנו, ביטוח למדיח ל-8 שנים טכנאי וחלפים בעלות של 1500 ש"ח, כשמגיע טכנאי הוא מודיע שהבעיה מוכרת , הנייר לא שווה ואם אני רוצה לתקן לשלם על ביטוח לעוד 5 שנים. אסור לשתוק, תביעות קטנות או תביעה ייצוגית..
יפה שלום, חשוב לבדוק את הסכם האחריות. בברכה,