לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רגינה פרסקו

מכונת כביסה וירלפול

רכשתי אחריות משירות פלוס כולל חלקים מכניים ואלקטרוניים וכולל הובלה למעבדה על חשבונם במקרה הצורך, כעת בעת שנדרשתי לשירותם טוענים כי היבואן יצא מההסכם מולם ולכן אלי לשלם עבור החלפים אותם לטענת הטכנאי צריך להחליף = כרטיס אלקטרוני +משאבה+ מנוע למשאבה. המשרד אינו מוכן להתחייב מתי החלקים יגיעו ומתי יתקנו את המכונה . נכון לרגע זה אני ללא מכונה וללא צפי להפעלתה. יש להדגיש שבשבועיים האחרונים זהו ביקור שני של טכנאי כשהראשון לא טיפל כלל. אני מעוניינת לתבוע אותם , האם יש מקום לתביעה עפ"י התיאור?

עו"ד נועם צוקר

רגינה שלום, לכאורה קיים קייס אך צריך לראות את תעודת האחריות. בכל מקרה, על פי הנתונים שמסרת אין הדבר מתאים לתביעה ייצוגית. בברכה,

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות