לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מריה

הוט מובייל

שלום רב .. הוריי לקוחות בחברת הוט מובייל .. כאשר הם מנויים לשני מסלולים מסלול אחד הוא עבור הטלפון של אבי שהוא 10 שקלים בחודש והמסלול השני הוא של אמא כאשר הוא מסלול של דיברת שילמת מכיוון שהם לא צרכנים גדולים של שיחות טלפון .. התחברנו לחברה בחודש 11 בשנה שעברה עד חודש יוני כל חודש היה יורד לנו תשלום שהיה נע בערך בין 30 ל 40 שקלים כל חודש .. בחודש יוני החברה משום מה לא גבתה כסף אך הוריי לא שמו לב לכך אבל כאשר גם בחודש יולי לא ירד תשלום זה הדליק להם נורה אדומה ואני ביוזמתי התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לבדוק מדוע לא יורד תשלום כי לא רצינו בעיות גבייה .. הנציג החמוד שענה לי אמר שהוא לא רואה שום בעיה עם הכרטיס אשראי וכנראה שלא ירד כסף מכיוון שהסכום נמוך מ 20 שקלים ( לא כל כך זוכרת את הסכום המדויק שהוא אמר לי ) ולכן החברה לא שלחה עדיין חיוב שאלתי את הנציג שאם יכול להיות שיקרה דסר שיגבו מההורים בסוף על כמה חודשים הוא ענה לי שאין דבר כזה .. שאלתי אותו כמה פעמים האם הוא בטוח .. הוא אמר שכן .. התשובה די סיפקה אותנו כי כמו שאמרתי הוריי לא מדברים הרבה אז זה היה נשמע לנו די הגיוני ... למרבה הפלא גם באוגוסט וספטמבר לא ירד תשלום ולפני כמה ימים אמא שלי גילתה שירדו 4 תשלומים באותו חודש דבר שהובטח לנו שלא יקרה .. התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה והנציג אמר שזו בעיה ידועה שהייתה להם בחברה וזה קרה לעוד לקוחות שלא הצליחו לגבות כסף וגבו עבור כמה חודשים כמו כן גם הנציג ציין בפני שכל מי שהיה ברשימה של האנשים עם הבעיה קיבל הודעת סמס המודיעה על התקלה שיש בחברה שיקבל תשלום עבור כמה חודשים... דבר שלא קרה אצלינו משום מה והוריי לא קיבלו שום הודעה או התרעה ... אני מאוד חוששת שישנם עוד אנשים שנפגעו מכך .. מקבלת מידע לא נכון ...מדובר כאן בהטעיית לקוח .. תודה

ד.ש.

דבר דומה קרה לבת שלי, אך לנו נודע הדבר כאשר קיבלנו מכתב מעו"ד, עם תוספות תשלום. עורכי הדין הבטיחוו שהם מעבירים יחד עם התשלום הוראה לעבור לקו לא דיברת לא שילמת- כי הקו לא בשימוש, הבת שלי בחול- ובבדיקה עכשיו הדבר לא נעשה ויש חוב נוסף. כעת הם רק רוצים לדבר עם הבת שלי- כאמור בחו"ל. מה לעשות?

אלדר אדטו, עו"ד

שלום מריה. אני מבין את התסכול, אבל התביעה היא תביעה כספית ולפיכך נשאלת השאלה מה הנזק שנגרם להורייך. על פניו לא נגרם להם נזק, אלא ההיפך התשלומים ק נדחו והם "הרוויחו" בתקופה שלא הוציאו את הכסף.

אורפז

חברת הוט מובייל פתחה נגדי תיק אצל עורך הדין חן פישר על סך של 5664 ש״ח תשלום מלא על מכשיר אשר נקנה מהם מאחר והחלפתי את כרטיס האשראי שאבד לא עודכנו פרטי האשראי ולא נשלחה התראה או יצירת קשר לתשלום החוב אתמול התקשרה מקורבת שלי שאמרה שמחפשים אותי ממשרד עורכי הדין של חן פישר כאשר דיברתי עם הנציגה שמטפלת בתיק שלי אמרה שניסו להשיג אותי ללא הצלחה השאלה היא האם אפשר לעשות משהו בנידון חייבת עזרה בת 18 !!!

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות