מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
חיבור להוט מובייל במכשיר לא מתאים.
התחברתי בסוף ספטמבר להוט מובייל והתברר שהנציג לא הבהיר לי שטלפון לא תומך בגירסה שלהם. אחרי שהייתי יומיים ללא טלפון הצלחתי לקבל בחזרה את הקו שלי באורנג' ולמרות שהטעו אותי ורצתי יומיים ללא טלפון מחברה לחברה, בסופו של דבר גבו מכרטיס האשראי שלי תשלום.
שלום רינת על פניו ובמידה והייתה הטעיה כאשר חיברו אותך לטלפון לא תואם, אך עדיין חייבו אותך בתשלום קיימת לך עילת תביעה כנגדם. השאלות שצריך לבדוק הינם האם בהסכם אשר חתמת מצויין כי ייתכן שהשרות אינו תומך בכלל הטלפונים ועל ידי כך הם סייגו את עצמם. שאלה נוספת לצורך הגשת תביעה יצוגית הינה כמה נפגעים יש כמוך ? איך ניתן להוכיח כי אכן ישנם נוספים והאם הכמות הינה לצורך הגשת תביעה יצוגית.