מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
שירות לקוי
קניתי מדיח כלים ב2010, הגדתתי שירות ביותר מ1000 ש"ח. כעבור שנתיים המדיח מפדתק לתפקד. קאתי לשירות, באו כאשר אני מבטל חצי יום עבודה, אורמ הבעיה ידועה, צריך דבק ואין לו, יתאמו איתי מועד הגעה נוספת. הגיע עם דבק, לא עזר, חזר פעם שלישית, מגרד את הראש, פעם רביעית מגיע "מנהל" מצא ברז סגור, אך הפסיק לעבוד, חזר כנאי ראשון לפעם חמישי, מגרד את הראש. לאחר תאום שישית עם "מנהל" לא חיכיתי. שילמתי טכנאי פרטי לפרק אותו ולזרוק לפח וקניתי בוש. קניתי מסנן מים ראשי ב2010 וקניתי 4 שנים של החלפות. האחרונה אמרוה להיות השנה, ב2014. מתקשרת אלי מוכרת למכור לי עוד אחראיות, אני אורמ שהם צריכים להחליף עכשיו, היא אומרת שלא, מפני שהמכשיר הגיע אם הראשון. התעקשתי והיא אומרת נכון אבל קיבלתי פעמיים בשנה אחת. כמובן שזה חיייב להיות שקר. התעקשתי היא אומרת שאני יכול לקבל עוד מילוי, אבל צריך לשלם שירות של 250 ש"ח . על נושא האחריות ללא חלפים שמעתי, אך אין להם אפילו אפשרות להגיע למצב שיחליפו חלק.... איך סוגרים את הג'וקרים האלה? אין אפשרות לדרוש איזשהוא מינימום של איכות השירות?
מייק שלום. המקרה שלך הינו אישי ולפיכך אינו יכול להיות עילה לתביעה יצוגית. אתה בהחלט יכול לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות