מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
זמן המתנה ארוך ללא מענה
מזה כשנה ו-3 חודשים אני מנוי לשירות תיקונים בחברת סלקום, "תיקונטו". לאחרונה החלטתי כי אין לי צורך יותר בשירות וברצוני להתנתק מהשירות. לצורך זה, פניתי למוקד השירות והשתמשתי בשירות "שיחה חוזרת". קיבלתי שיחה חוזרת, ובה נאמר לי כי על-מנת להתנתק מהשירות עליי לחייג למספר אחר ובנוסף נאמר לי כי אוכל לעשות זאת רק ביום הבא כי בשעה הזאת המשרדים סגורים. יש לציין, כי אין שום אזכור באתר סלקום או בכלל לגבי מספר זה או דרך אחרת כלשהי ליצירת קשר לצורך ניתוק השירות, אלא שהדרך היחידה להתנתק מהשירות היא להתקשר למוקד הכללי ולקבל את המספר שיש להתקשר אליו. למחרת בבוקר חייגתי למספר שאותו קיבלתי מהמוקד. שמעתי הודעה ש"זמני ההמתנה ארוכים עקב פניות רבות", ולמרות זאת לא הייתה אפשרות לקבל שירות של שיחה חוזרת, אז החלטתי להמתין על הקו. לאחר המתנה של חצי שעה– נותקה השיחה ע"י המוקד. החלטתי לנסות שוב להתקשר לאחר מס' דקות, שוב נותקה השיחה לאחר חצי שעה המתנה.
אם טרם עלה בידך להתנתק יתכן ויש לך עילה טובה לתובענה ייצוגית במקרה זה אתה מוזמן לשוב ולפנות אלי
אין אני מזהה תביעה ייצוגית. גם לא ברור אם המדובר במקרה נקודתי או שזה נוהג שנעשה בכוונת מכוון. מציע שתנסה עו עוד מספר נסיונות עד שתגבש עמדה בענין וחזור אלי.
סליחה על הבלבול, התכוונתי לרשום את הבעיה בפורום תביעות קטנות. בכל מקרה, האם אוכל לתבוע בתביעות קטנות במקרה הנ"ל?