לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אריאל

פגיעה באיכות חיים

צהרים טובים, לפני כחודש ושבוע נכנסנו לדירה בה התחילו לפני כשלושה שבועות עבודות תמ"א. לפני חתימת החוזה נודע לנו כי יתבצעו עבודות תמ"א בביניין אך מכיוון שהשכירות היתה נמוכה החלטנו ללכת על זה בכל אופן. לפני חתימת החוזה ישנו עם בעל הבית החדש שלנו (שהוא גם מנהל פרויקט התמ"א של הביניין ומנהל החברה) ושאלנו האם יהיו בעיות עם מים, חשמל גז וכו'. נאמר לנו שלא אמורות להיות בעיות כאלה וחתמנו על החוזה. לפני כשבוע הפסיקה לדלוק לנו נורה בראוטר ולא היה אינטנט ולכן התקשרנו לבזק כדי שיתקנו את הבעיה. הם ראו שלא ניתן לטפל מהמערכות שלהם ולכן הוחלט לשלוח טכנאי ביום חמישי. אכן, ביום חמישי הגיע טכנאי כדי לבדוק למה אין לנו אינטנט והוא אמר שזה לא בעיה אצלנו וירד למטה לבדוק את הכבלים. מסתבר שהעובדים של התמ"א חתכו את החוטים של קווי הטלפון והאינטנר כדי לשים שם צינור של משהו אחר. הטכנאי העביר את הפנייה לבזק. בערב דיברנו שוב עם בזק והנציג אמר לנו שמכיוון שהפועלים חתכו את הכבלים אין לטכנאי מה לעשות ולכן הפנייה עברה למחלקלת הנדסה של חברת בזק והעיניין צפוי להיות מטופל בין שבועות לחודשים. דיברנו עם בעל הבית שלנו והוא בתגובה התעצבן עלינו ואמר "אבל מה אתה רוצה שאני אעשה? אפשר לחיות בלי אינטרנט". בעלי אמר לו שאי אפשר כי הוא עובד מהבית (הוא ספק של חברה והוא עובד דרך הבית דרך מחשב נייד) והבעל בית בתגובה אמר לו "זה לא בעיה שלי. תמצא לך פתרון." האם ניתן לעשות משהו בנדון?

שגיא בכור, עו"ד ונוטריון

שלום רב הכל נגזר מהחוזה ביניכם. בהיעדר התייחסות לעניין - אתם צריכים למצוא פתרון על חשבונכם כמו מודם סלולארי. בהצלחה,

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזה שכירות - יחסי שוכר ומשכיר