לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
משה

העסקת עובד ניקיון בבניין משותף

שלום רב, בבניין שלנו עבד במשך שנים רבות עובד ניקיון אשר לאחרונה הודיע לנו על סיום עבודתו בשל בעיה רפואית. במהלך כל השנים הוא קיבל תשלום חודשי וחתם על טופס המציין שקיבל תשלום עבור ניקיון הבניין בחודש כך וכך ללא קבלת חשבונית מצידו. במהלך השנתיים האחרונות התחלנו לשלם עבורו ביטוח לאומי על העסקת עובד משק בית. כעת הוא מבקש פיצויים (אשר במהלך השנים לא הופרשו עבורו) - השאלה היא האם מגיע לו תשלום ע"ח פיצויים שכן מעמדו לא ברור לנו. תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד ונוטריון דניאל רותם

שלום, שאלתך היא מתחום דיני העבודה ( יחסי עובד- מעביד). אינני מתמחה בדיני עבודה אבל בכל זאת אשיב לך לאור ניסיוני. לעניות דעתי, התקיימו ביניכם יחסי עובד מעביד ולכן עליכם לשלם לעובד את הסכום המגיע לו כפיצויי פיטורין. אני מאמין כי אם תחשב את הסכום הנדרש תמצא כי מדובר בסכום נמוך יחסית. חבל להסתכן בתביעה לתשלום פיצויי הלנת פיצויים שהעובד לשעבר עלול להגיש נגדכם בבית הדין לעבודה.

משה

תודה רבה.

מיכל

האם עובד ניקיון המועסק ע"י וועד הבית בניקיון חדר מדרגות שעה בשבוע ע"י חומרים וכלים ששייכים לו. האם הוא עצמאי או שכיר ?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום בתים משותפים